یادبگیریم 2:رسم نمودار توابع لگاریتمی
4.9/5
(17 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
(6)
امیر مسعودی
4 سال پیش
مممنونم از اینکه جواب دادین ولی صداتوت پر از نویزه و من اصلا متوجه نمیشم چی میگین
(5)
@سجاد اسماعیلی خسته نباشید آقای اسماعیلی وقتتون بخیر. ممنون بابت رفع این ابهام چون سوال من هم بود. فقط یه چیزی رو نمیفهمم شاید بخاطر همین باشه که هنوز فصل لگاریتم رو ندیدم. من وقتی نمودار اصلی این مثال دوم درسنامه رو طبق توضیحاتتون میخوام رسم کنم، (دقیقه 16:40 ویدیو)... خب اونی که استاد کشیدن رو نسبت به محور y ها قرینه میکنم میوفته سمت چپ محو x ها... در حالی که مجانب قائمش خط x=3 هست. مگه میشه نمودار لگاریتم بیاد مجانب قائم رو قطع کنه؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@................ ........................ سلام و درود خواهش میکنم من توی این شکل نمیبینم که نمودار مجانب رو قطع کرده باشه در واقع قطع نمیکنه اگر برای شما قطع کرد پس بد رسم کردید
Hhh Bb
2 سال پیش
@سجاد اسماعیلی سلام میشه لطفا نمودار نزولی و قبل از صعودی شدن و قرینه شدن نسبت به محور y و رسم کنید ؟ ممنون میشم در مثال دو که لگاریتم ۶_۲xبر پایه ۱/۲و خواسته
ریحانه سلیمانی سروستانی
1 ماه پیش
چرا وقتی y رو صفر گذاشتن عبارت لگاریتم ایکس منهای یکه چرا منهای سه نیست
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
الهه شکورشهابی
3 ماه پیش
درود ممکنه لطفا توضیح بدید که اگر بخواهیم نمودار این عبارت رو به شکل مرحله به مرحله بکشیم چطور میشه ؟ (نه با این روش که تستی تر هست )
نازنین معراجی نسب
3 ماه پیش
توی سوال اخر که استاد حل کردن مگه منفیِ پشتِ X داخل پرانتز نیست؟مگه وقتی این حالت بود نباید نمودهر رو نسبت به محور Yها قرینه میکردیم ؟
زینب مقدم
3 ماه پیش
سلام نازنین جان وقتت بخیر ❤️ دقیقه سوال رو مشخص کن یا اسکرین شات بده ازش
(1)
نازنین معراجی نسب
3 ماه پیش
@زینب مقدم دقیقه ۱۶:۴۷ استاد دارن بر اساس منفی ای که پشت ایکس هست نمودار صحیح رو رسم میکنن سوالم مربوط به این حرکت بود❤️
سمیرا نوری
5 ماه پیش
دقیقه 9:34 دامنه تابع 3 و بی نهایت هست که در جزوه ص 39 انتهای صفحه به اشتباه 4 تایپ شده
سمیرا نوری
5 ماه پیش
دقیقه 3:54 نمودار جزوه اشتباهه و با درسنامه استاد فرق داره. به جای نمودار تابع لگاریتمی نمودار تابع نمایی رو کشیده در جزوه
z z
6 ماه پیش
سلام ببخشید تو این قسمت مگه استاد نگفت وقتی پشت ایکس منفی باشه نسبت به ایگرگ قرینه میشه چرا اینجا استاد نسبت به ایکس قرینه کرد مگه وقتی نسبت به ایگرگ قرینه بشه نباید به اون طرف نمودار منتقل بشه ؟؟؟؟؟
ستایش احراری
7 ماه پیش
دقیقه ی 16:46 x چجوری شده 2.5 ؟ محاسباتش چجوریع؟ هر چی میزنم جواب دیگه میاد
پوریا خیره کش
7 ماه پیش
سلام . اول از همه باید بدونی هر عددی به توان صفر میشه یک پس الان ۰/۵ به توان صفر شده یک بعد یک رو خب برابر معادله انجام میدم تا x پیدا شه ۶-۲x=۱
ستایش احراری
7 ماه پیش
@پوریا خیره کش نه یه جا دیگه اشتباه کرده بودم متوجه شدم مرسی
کیمیا پاکزاد
11 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی ۱- ۲ ۲- ۱
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
دینا نوروزی
1 سال پیش
همیشه وقتی جهت صعودی یا نزولی عوض میشه نسبت به محور ایکس ها قرینه میشه؟ تو جزوه اینطور نوشته شده!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام میتونه نسبت به محور ایکس ها یا ایگرگ ها قرینه شده باشه نسبت هر کدوم قرینه بشه از صعودی میشه نزولی یا برعکس
(1)
دینا نوروزی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی 🌱🙏
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سجاد اسماعیلی
4 سال پیش
پاسخ بصورت ویس قرار گرفت.