یکنوایی توابع خاص

4.9/5
(18 رای)
سوالات دیگران

سلام خانم رحیمی عزیز وقت تون بخیر . من کامنت ها رو هم خوندم ولی متوجه نمیشم چرا علامت بزرگتر مساوی رو قرار دادیم ؟ میشه یکبار دیگه توضیح بدید ؟

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

2 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@نرگس رحیمی بسیار عالی خانوم رحیمی کجا هستین بقیه سوالات بی جواب مارو در درس ریاضی جواب بدین؟!!! متاسفانه کسی جوابمون رو نمیده

@علیرضا سهرابی سلام. متاسفانه ایشون فعلا خیلی درگیر هستن. ایشاله به زودی سوالاتتون پاسخ داده میشه

@سجاد اسماعیلی خوب شما هم که کارتون همینه کارشناس ریاضیات

هلیا پولکی | آکادمی امروز

هلیا پولکی

2 سال پیش

@علیرضا سهرابی کلا دیگه هیچ درسی رو جواب نمیدن !!!!!! ولی ما دوررو با اپشن رفع اشکال تهیه کردیم. اما من زنگ زدم اکادمی در کمال تعجب فرمودن رفع اشکال برامون دیگه صرفه اقتصادی نداره!!!!

قابل توجه همه دانش آموزان در این تست گزینه جواب در جزوه اصلاح شده و گزینه سوم می باشد

سلام آقای اسماعیلی وقتتون بخیر. استاد هم که گزینه ۳ رو بدست آوردن ، من متوجه نشدم مشکل سوال چی هست؟ "-"

خیلی سوال پرسیدین چرا aبزرگتر مساوی ۸ یا کوجیکتر مساوی ۸ قرار داده شده تست تالیفی طراح اینجور گذاشته ولی احتمالا منظورش این بوده اگه کوچیکتر از ۸ باشه بازه چون تهش ۲ هست کمتر میشه و سوال خراب میشه اصلا ادم گیج میشه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام خسته نباشید. ببخشید تو تابع نمایی ۵ به توان ایکس منهای ۱ اگر ایکس کوچکتر از ۱ باشه که توان ۵ منفی میشه و تابع نمایی یه تابع نزولی میشه پس میشه گزینه ۴ ، اما استاد گقتن گزینه ۱ درسته ، میشه توضیح بدید

درود دوتا تابع وسط اکیدا صعودی یا اکیدا نزولی نیستن؟؟!!

اکید هم هستن

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

1 سال پیش

من متوجه این نشدم که چرا علامت مساوی نزاشتن ؟

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

1 سال پیش

چون اگه مساوی میزاشتیم اون وقت راس‌ در ابتدا یا انتهای بازه‌ میوفتاد؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-1842?comment_id=14279#comment-14279 اینجا توضیح داده شد 🪷

اگه یه تابعی کلیتش مثلا صعودی باشه ولی وسطش یه تیکه نزولی بشه دوباره بقیش صعودی باشه وضعیتش چجوریه از نظر یکنوایی؟ اکید که نیست نه؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

تابع دیگه یکنوا نیست برای هر قسمتش جدا نظر میدیم

در مورد این نکته حالا اکید هم نباشه لزوما میشه دیگه درسته ؟ یعنی یکنوا باشه کافیه

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام اون وقت برد و دامنه‌ش دیگه دامنه باز رو در بر میگبیره

مهدی غیوری | آکادمی امروز

مهدی غیوری

1 سال پیش

اقا دمت گرمXD

متوجه حرف استاد رو درباره تابع غیریکنوا که بردش رو نمیشه با y اول و آخر انجام داد نشدم. !!

جواب به صورت صوتی می باشد:)

به این نکته هم توجه کن که تابع ثابت هم نوعی تابع یکنواست که از بابت برد،تکلیفش مشخصه دیگه 😊

سلام نمودار لر رو یه جایی گفتین اکیدا صعودی ولی یجایی صعودی، گفتین، مگه لر فقط اکیدا صعودی نیست؟

این نکته رو بدون که هر تابع اکیدا صعودی, صعودی هست. ولی برعکسش لزوما درست نیست! الان تابع لر هم صعودیه هم اکیدا صعودی

سلام نمودار لر رو یه جایی گفتین اکیدا صعودی ولی یجایی صعودی، گفتین، مگه لر فقط اکیدا صعودی نیست؟

الهه هاشمی | آکادمی امروز

الهه هاشمی

1 سال پیش

سلام وقت بخیر طبق دومین سوال یادبگیریم همیشه جمع یک تابع اکیدا صعودی و یک تابع اکیدا نزولی غیریکنوا می‌شه؟

سلام نه لزوما می‌تونه یکنوا باشه

سلام میشه نگا کنین ببین نمودار های من درسته یا نه؟

استاد دمت گرم😆

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

😁🤓

آموزش ویدیویی یکنوایی توابع خاص حسابان دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز