تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی

5/5
(10 رای)

رفع ابهام از حالت مبهم 0/0

رفع ابهام‌های 0/0 غیر مثلثاتی
رفع ابهام‌های 0/0 غیر مثلثاتی

`00:40

تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی
تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی

`00:32

1 تمرین

رفع ابهام‌‌های 0/0 مثلثاتی
رفع ابهام‌‌های 0/0 مثلثاتی

`01:06

1 تمرین

سوالات دیگران

ببخشید لطفا این سوالو توضیح بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی اینکه روش تشریحیه لطفا از روش استاد بگید

@فاطمه مهدیه منظورت از روش استاد دقیقا کدوم روشه؟

ب

سلام وقتتون بخیر یه سوال تو همه سوالاتی که تا الان حل کردیم خط کسری بود پس یعنی میتونیم مشتتق تقسیم بگیریم؟

سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نشدم لطفاً مجدد بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام میشه توضیح بدید

Amir Taha .... | آکادمی امروز

Amir Taha ....

2 ماه پیش

سلام خوبین میگم چرا تو این تست برای اینک بفهمیم صفر صفرم هست میام اول لیمیت اف ایکس رو به دست میام و بعد اعمال جبری رو انجام میدیم ولی تو تست ها قبلی میومدیم اول چایگذاری میکردی عددی ک ایکس به سمت ان میل میکرد و میفهمییدیم صفر صفرمه اگ بیاییم جایگذاری کنیم عدد رو خوب اول میشه اف دو ک 4 هست بعد به توان سه ک میشهع -64بعلاوه 27 ک اصلا صفر نمیشه یا پایین هم همنیجور صفر نمیشه اخه چرا تو تست پایینی جایگذاری کردیم ولی این تست اینجوری و اگ بخواهی تست پایینی هم لیمیت بزنیم همین جوری ک اینجا حل کردیم نیمشه اصلا گیج شدم چرا تو تست ها قبلی اون کار رو کردیم این جا یه کار دیگ

سلام چرا با مزدوج مخرج حل نمیشه ؟

غزل کیماسی | آکادمی امروز

غزل کیماسی

8 ماه پیش

سلام ، میشه ساده کردن اخرشو بگید چیکار کردن استاد

سلام تست 18 رو میزارید ؟

سلام بفرمایید https://emrooz.ir/cbgstbc-56462

ساناز کتی | آکادمی امروز

ساناز کتی

1 سال پیش

درست حل کردم دوستان؟

درسته هوپیتال زدید

ساناز کتی | آکادمی امروز

ساناز کتی

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی ممنون بابت پاسخگوییتون

ساناز کتی | آکادمی امروز

ساناز کتی

1 سال پیش

ببخشید سوال ۱۸ تو جزوه ما کجاست؟

این لینک ویدیوش هست https://emrooz.ir/cbgstbc-56462 اگر جزوه ناقصی داره،حتما به پشتیبانی سایت اطلاع بدید 🌷

میشه این سوال رو به صورت ساده کردن انجام دهید

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

3 ماه پیش

‌‌‌‌‌توی صورت از رادیکال‌ایکس‌‌به‌فرجه‌۳ فاکتور میگیریم توی مخرج هم زیر رادیکال تجزیه میکنیم به شکل ضرب دو عبارت از هم جدا میکنیم

سهیل مقتدر | آکادمی امروز

سهیل مقتدر

1 ماه پیش

@BTMN ‌ ساده کردن رو اشتباه کردی چون بینشون به اضافه هستش نمیشه ساده کرد

در سوال 16 اگه در مخرج توان 2 نداشتیم اون موقع هم باید عبارت هایی که غ=عامل صفرشونده دارند رو جدا جدا به صورت کسری بنویسی/؟؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام اگر توی مخرج عامل صفر شونده داشته باشیم باید اون عامل صفر شونده رو یجوری ساده کنی تا بتونی حد بگیری

سلام ببخشید من مبهم قسمت رادیکال ایکس درفرجه ۳رونفهمیدم ضریب پشت نوشته بشه دیگه چرادوباره فرجه نوشته میشه

سلام شکل ساده شده همین فرمول هست در کل بنظرم مشتق رادیکال با فرجه دو ایکس و رادیکال با فرجه سه ایکس رو حفظ کنی،خوبه ولی این فرمول کلی رو حتما بلد باش

سلام وقت بخیر میشه لطفا تمرین 6 رو روی برگه حل کنید؟ ممنون

NAFAS ‌ | آکادمی امروز

NAFAS ‌

1 سال پیش

مگه شیب خب نمیشد تانژانت زاویه ای که با سمت مثبت محور ایکس ها میسازه اینجا که که آلفا سمت منفیه محور ایکسه؟! میشه توضیح بدید..

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

آموزش ویدیویی تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی حسابان دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز