dina basereh
1 ماه پیش
میشه یکی چی یاد گرفتی رو با تصویر برام حل کنه و توضیح بده من هر کار میکنم یکی از ریشه هام 1/3 و یکی هم 0 میشه و جوابم توی گزینه ها نیست
dina basereh
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی چرا دو طرف صفر علامتش منفی شد؟؟میشه توضیح بدید
الهه شکورشهابی
4 ماه پیش
درود و خداقوت . من تست 6 تمرین یادبگیریم 1 رو متوجه نشدم چرا صفر رو هم در جدول تعیین علامت میزاریم ؟ مگه وقتی به صورت دو ضابطه ای می نویسیم و مشتق میگیریم فقط همون یک دوم در نمیاد ؟ و اصلا مگه نمیگیم که در ایکس مساوی با صفر مشتق نداره ؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
وقت بخیر اسکرین سوال و پاسخنامه رو کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه عسگری
4 ماه پیش
سلام اینجا چرا صفر رو بزاریم تو مشتق تابع منفی میشه اما فاصله کوچکتر از یک شده مثبت
Amir Hossein J
4 ماه پیش
سلام لطفا تایم مشخص کنید
فائزه آجری
4 ماه پیش
سلام تست شماره 4 نمرین یاد بگیریم متوجه نمیشم چیکار کرده مث استاد نرفته ک هم مخرج میکردیم میشه توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام اسکرین پاسخنامه و سوال رویا هم بفرستید ریپلای نباشه 🌷
آنا ملکی
6 ماه پیش
میتونیم اینجوری هم بگیم که (چون اگر مشتق بگیریم عدد ۱میشه ریشه مضاعف مخرج تابع مشتق، پس علامت تو جدول در اطرافش تغییر نمیکنه پس ۳و۴ غلطن؟!
آنا ملکی
6 ماه پیش
من این سوال رو اینجوری حل کردم میشه راهنمایی کنید ببینم غلطه یا نه؟!آخه جواب آخر ۴بازه ریشه ها هم دقیق همون شد ولی بازه های نزولی من با استاد متفاوت شد.
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
خیلی ریز نوشتی نمیبینم عکس درست تر بفرستید ریپلای نباشه 🌷
ابوالفضل کریمی
11 ماه پیش
چطوری مشتق گرفت؟مگه مشتق تو مخرج ضریب رادیکال نباید ۹ باشه؟استاد کدوم ۳ رو با ۳ ساده کرد
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 اگر مورد دیگه ای رو مشکل داری،بهم بگو که بیشتر توضیح بدم 🌷
فاطمه لقا
1 سال پیش
چجوری متوجه بشیم مجانب قائم داریم ؟
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام فاطمه جان میتونی سوالت رو با دقیقه مربوطه مشخص کنی؟
عرفان ابراهیمی
1 سال پیش
لطفا یکی توضیح بده اینجا این نمودار چطوری رسمشده من اصلا نمیتونم رسم نمودار چطوری هست
غزل اسماعیل زاده
4 ماه پیش
ب نظرم یادبگیریم های مربوط ب رسم نمودار رو ببین...
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
چرا مخرج مشترک میگیریم ؟ انگار باید بگیریم چون تو تست بعدی هم مخرج مشترک گرفتیم . اما چرا ؟ چرا به همون شکل نمیذاریم بمونه ؟
زهرا قنبری
1 سال پیش
اینجا منظور از ریشه مضاعف ریشه مخرجه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
در این سوال ریشه مخرج ریشه مضاعف هست
زهرا قنبری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی یعنی هر وقت ریشه زیر رادیکال بود یا توان 2 داشت ریشه مضاعفه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@زهرا قنبری اگر از توان دو بیاد بیرون مضاعف هست اما رادیکال اینطور نیست
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
گزینه یک چون اجتماع گرفته نمیشه؟ چون تو گزینه یک هم قبل و بعد یک رو جدا گفته .. ینی اجتماعم نباید بگیریم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-3168?comment_id=490400#comment-490400 در مورد این گزینه تو این لینک صحبت شده 🪷
آموزش ویدیویی بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی حسابان دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)