یادبگیریم1:بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی

4.8/5
(28 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی

بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی
بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی

`00:48

1 تمرین

نقاط بحرانی
نقاط بحرانی

`01:10

1 تمرین

سوالات دیگران
dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

میشه یکی چی یاد گرفتی رو با تصویر برام حل کنه و توضیح بده من هر کار میکنم یکی از ریشه هام 1/3 و یکی هم 0 میشه و جوابم توی گزینه ها نیست

جواب به صورت صوتی می باشد:)

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی چرا دو طرف صفر علامتش منفی شد؟؟میشه توضیح بدید

@dina basereh اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام ببخشید من ساده سازی اینجاشو نفهمیدم

اوکیه؟

سلام اینجا چرا صفر رو بزاریم تو مشتق تابع منفی میشه اما فاصله کوچکتر از یک شده مثبت

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

4 ماه پیش

سلام لطفا تایم مشخص کنید

فاطمه لقا | آکادمی امروز

فاطمه لقا

1 سال پیش

چجوری متوجه بشیم مجانب قائم داریم ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام فاطمه جان میتونی سوالت رو با دقیقه مربوطه مشخص کنی؟

لطفا یکی توضیح بده اینجا این نمودار چطوری رسمشده من اصلا نمیتونم رسم نمودار چطوری هست

ب نظرم یادبگیریم های مربوط ب رسم نمودار رو ببین...

اینجا منظور از ریشه مضاعف ریشه مخرجه؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

در این سوال ریشه مخرج ریشه مضاعف هست

زهرا قنبری | آکادمی امروز

زهرا قنبری

1 سال پیش

@نرگس مهدوی یعنی هر وقت ریشه زیر رادیکال بود یا توان 2 داشت ریشه مضاعفه؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

@زهرا قنبری اگر از توان دو بیاد بیرون مضاعف هست اما رادیکال اینطور نیست

چطور تشخیص میدیم مشتق ریشه نداره دقیقه11و33

دلتا میگیریم . دلتاش منفی شد یعنی ریشه نداره . دلتا صفر شد ریشه مضاعف داره . مثبت شد دو تا ریشه مجزا داره

ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

1 سال پیش

سلام لطفا پیدا کردن ریشه از معادله درجه 3 در چی یادگرفتي اول را توضیح دهید زیرا برای تعین علامت به ریشه نیاز داریم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(2)

.Armita . | آکادمی امروز

.Armita .

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

1 سال پیش

@.Armita . مطمینی رفیق؟ میتونی با ویس توضیح بدی

.Armita . | آکادمی امروز

.Armita .

1 سال پیش

@ااصیه / جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

1 سال پیش

اصلنا، به وجد میام وختی استادی ب این جذابی میبینم. دمشون گرم واقعا

لطف دارید 🌷

همینطور تعیین علامت این چطوریه ؟

سلام میشه این جوابش بگین چطوریه با تعیین علامت 💙

مهدی  مومنی  | آکادمی امروز

مهدی مومنی

1 سال پیش

میتونیم برای بدست اوردن جواب عدد بدیم ببینم نزول میکنه یا صعود؟

سلام وقت بخیر . میشه این یاد بگیریم رو بهم توضیح بدید همراه با تصویر راه حلش؟ ممنونم

سلام باید از x2 عبارت مشتق فاکتور بگیری که در اینجا صفر ریشه مضاعفه و نباید علامت عوض بشه.

(1)

مریم شیخ | آکادمی امروز

مریم شیخ

1 سال پیش

@علیرضا خانی عه ! اره راست میگی ...مرسی که گفتی ولی تو جواب اخر تاثیری نمیذاره

(1)

مریم شیخ | آکادمی امروز

مریم شیخ

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

اینجا bX2 هست دیگه؟؟

بله اشتباه تایپی بوده

(1)

زهرا عتبی | آکادمی امروز

زهرا عتبی

2 سال پیش

سوال ۶ تمارین طبق گفته استاد منبرای قدر مطلق دوحالت درنظر نگرفتم چون جمع و منها نبود بینشون ولی جوابم مثه پاسخ نامه درنیومد..

از راه حلت عکس بفرست