نگین منصور پور
1 ماه پیش
دقیقه ۱۵ مگه در صورتی ک اختلاف پتانسیل نباشه و کلیدم وصل نباشه نباید حرکتی داشته باشن ؟ و اینکه بخاطر اختلاف پتانسیله ک سرعت حرکت الکترون ها از ۱۰ ب توان ۶ ب ۱۰ ب توان منفی ۵ تبدیل میشه ؟
غزل غضنفری
1 ماه پیش
مرسی ممنون فداتشم همچنین مال منم خانوم حیدری بود تا من ثبت نام کردم غیبش زد انگار میخواست پول کارگری بابامو به چوخ بده
. .
1 ماه پیش
مرسی عزیزم سعی کن داخل آینده مثل این حروم خورها نباشی... اگر وقتش داشتم ازشون شکایت میکردم
غزل غضنفری
1 ماه پیش
@. . خدانکه مثل اینا باشم
. .
2 ماه پیش
سلام واقعا چرا اکادمی اینقدر بی اهمیت هست و ویدیوهایی که سال 1401 ظبط شدند رو اپدیت نمیکنه و تست های 4.2و403و404 را داخل جزوه قرار بده قبلا ها خیلی فعال بود اما الان فقط فروش محصولات براشون اهمی داره نه کیفیت کار درسته ویدیو ها مطابق کتاب درسی هست و شاید اونم فقط برای زیست اپدیت شده باشه اما توجه کنید که هر سال که استادا تدریس میکنند تجربه و مهارتشون میره بالا اینم میشه درنظر نگرفت به نظرتون؟ اوایلش یه سری پشتیبان علمی داشتن که جوابمون میدادند و مشکلاتمون حل میکردند که الان خدارشکر دیگه همونا هم نیستن
غزل غضنفری
1 ماه پیش
واقعا باهات موافقم جزوه هاشون هم کامل نیست ناقص وقتی سفارش شون دادم یه قسمت زیست داشتم اون قسمت هم نداشتم تازه ما نهایی هستیم تنها کلیپ نهایی که دارن مال زیست دیگه فیزیک شیمی ریاضی هیچ
غزل غضنفری
1 ماه پیش
ما کنکور 1406 هستیم ولی اونا سوالات سال 99 اینا رو میگن خیلی تا امید کننده است واقعا
. .
1 ماه پیش
@غزل غضنفری فقط به فکر پول و منفعت خودشونن حلالشون نباشه انشالله
غزل غضنفری
1 ماه پیش
@. . اولش خیلی پیگر بودن خیلی خو تا وقتی که گرفتنش اصلا مشاور ثبت نام رفت دیگه کسی کار به کار من نداشت
غزل غضنفری
1 ماه پیش
@. . از خریدش هم پشیمونم دختر خالم ماز گرفته خب هر سوالی دارم استاد ها جواب میدن ما اصلاً معلوم نیست کی جوابگو مون هستش
. .
1 ماه پیش
@غزل غضنفری عزیزم من خودمم بعد اینقدر پول دادن اینجا رفتم الماس ماز خریدم فقط بهت بگم ماز از هر نظر عالی الان داخل دوپینگ و جمع بندی هستیم خیلی عالیه با تاپ ترین استادا با پخش.زنده نه ویدیو های سال ۴۰۰ بدون اپدیت
غزل غضنفری
1 ماه پیش
@. . خوش به حالت انشالله که موفق بشی قشنگم
. .
1 ماه پیش
@غزل غضنفری قربونت انشالله خودتم قبول بشی عزیزم فقط پولی که دکتر ایروانی از من گرفت پول کارگری بود و حرومش باشه انشالله من که حلال نمیکنم
غزل غضنفری
1 ماه پیش
@. . منم حلالشون نمیکنم پدر منم یه کار گره اگه عرضه ندارن چرا این موسسه رو تشکیل دادین
. .
1 ماه پیش
@غزل غضنفری حرومشون باشه فقط
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
سارا مقدم متقی
4 ماه پیش
اینو لطفا توضیح میدید؟ اگه میشع اینکه شیب چه ربطی داره به این نمودار و چیرو نشون میده هم بگید متشکرم.
سمیرا نوری
4 ماه پیش
به نظر من چون در لحظه 1 و 3 نمودار دارای شیب هست و شیب این نوع نمودار (q نسبت به t) جریان می شود فقط در زمان 2 که شیب نمودار صفر شده جریان صفر هست.
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
یگانه رستمعلی
4 ماه پیش
اون قسمت که ۱۶ ضرب ۱۰ به توان منفی بیست از کجا گقت استاد نفهمیدمش
سمیرا نوری
4 ماه پیش
همون 1/6 ضرب در 10 به توان -19 هست که مربوط به الکترونه. q=ne این عدد مقدار e هست
یگانه رستمعلی
4 ماه پیش
چرا اونجا ۸۰۰ ضرب۳۶۰۰کردش اخه اصلا چیزتو ثوال ننوشته بود
ابوالفضل شمسایی
4 ماه پیش
عزیز ۳۶۰۰ ثانیه هست یعنی هر ۱ ساعت ۳۶۰۰ ثانیه است
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
مائده تیموری
4 ماه پیش
آیا جواب گزینه یک هستش؟
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
معصومه اکبری
4 ماه پیش
گزینه ۳
نرجس حسن زاده
4 ماه پیش
گزینه یک هست چون جرکت الکترون بر خلاف جهت میدان و جریان هست
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
عسل یگانه ثابتی
4 ماه پیش
مگه دلتا کیو نمیشه ثانویه منهای اولیه چرا اینجا جمع شدن
علی بهاری
4 ماه پیش
کجا ؟
عسل یگانه ثابتی
4 ماه پیش
@علی بهاری هیچی فهمیدمش ممنون
آموزش ویدیویی شدت جریان الکتریکی + مسائل شدت جریان الکتریکی فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سوال اولت: بله حرکت دارن، اما در اون حالت حرکتشون کاتوره ای و نا منظمه سوال دوم:بله اختلاف پتانسیل که ایجاد بشه، سرعتشون اینطوری میشه