= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا حافظی
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر ایا امکان استفاده از این فرمول مربوط به توان بیشینه در امتحان نهایی وجود داره؟
شایان احمدزاده
9 ماه پیش
سلام خسته نباشید چرا وقتی مقاومت خارجی صفر هست توان باتری مولد هم صفر میشه؟
احسان کریمی
1 سال پیش
سلا خسته نباشید برای بدست اوردن توان مصرفی داخل کتاب جریان رو در مقاومت خارجی ضرب کرده ولی استاد اینجا ضرب در مقاومت داخلی کردن. چرا؟
مهسا معصومی
1 سال پیش
الف چطوری حل میشه متوجه نشدم.
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-37556?comment_id=481239#comment-481239 اینجا توضیح داده شد
Parniya .maz
1 سال پیش
داخل سیوال که اطلاعات بزرگ و کوچکی اپسیلون داده شده یعنی مورد استفاده قرار نگرفت
Yasin Aryani
1 سال پیش
سلام ببین انجا به ما گفته که اپسیلون یک بزرگ تر از اپسیلون یک هست پس ما میفهمیم چون اپسیلون یک بزرگ تره باتری مولده و اپسیلون کوچک تر نیروی محرکه باتری کوچکتره پس استفاده کردیم از داده سوال👍
Yasin Aryani
1 سال پیش
@Yasin Aryani من اینجا اشتباه تایپ کردم اپسیلون یک از اپسیلون دو بزرگ تره
مبینا رازبان
1 سال پیش
جواب چی یادگرفتی الف : ۱A ب : ۱۴w
نرگس مهدوی
1 سال پیش
پاسخ دقیق با جوابیه چک بشه
حنانه سه برادر
1 سال پیش
درچین اسدگرفتی آخه ما مقاومت خارجی رو نداریم چطوری در مخرج کسر برای بدست آوردن جریان بیایم حاصل مجموع مقاومت ها را پیدا کنیم
حنانه سه برادر
1 سال پیش
در دقیقه ۲:۴۰ نمیشه برای یافتن نیرو محرکه از رابطه زیر استفاده کرد آخه باتری مولد هست دیگه
حنانه سه برادر
1 سال پیش
اینم میشه جواب بدین؟
طهورا عیوضی
1 سال پیش
اگه جواب همون بیاد میشه اره.. منم خودم کلا از یه روش دیکه رفتم ولی درست بود
آموزش ویدیویی مفهوم توان در باتری + مسائل توان در باتری(قسمت1) فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷