جواد سرابی
2 ماه پیش
چرا بیشتر نمودار هاتون اشتباهه؟ اصلا ماکسیمم و مینیمم رو رعایت نمیکنن که تو این سوال باید پایین نمودار باشه
معصومه سرچمی
5 ماه پیش
با سلام وقتی مقادیری که روی محور x رو مشخص شدن از هم کم کنیم حاصل چرا 2 پی میشه؟
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
چون مقدار گفته گزینه هارو منفی داده؟ چون کسینوس تو ربع دوم منفیه
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
متشکر پایین تر چک کردم اقای اسماعیلی گفتن چون تتا حاده هست در ناحیه اول در نظر میگیریم و واسه همین مثبت داده کسینوسو.. این درسته؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@ثنا کاظم زاده بله درسته
آیدا راحمی
1 سال پیش
سلام چرا لوکیشن نزدیم؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام چیشد؟متوجه نشدم؟
محمد اسکندرلو
6 ماه پیش
سلام چون پی دوم ضریب ایکس هست جمع یا منها نشده که بخوایم لوکیشین تایین کنیم
نسیم محمودی
1 سال پیش
سلام مگه اینجا دوتا کتانژانت نداره دو دریک دوم ضرب میشه میشه یک درسته؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام ببین اون ۲ که پشت کتانژانته،ضریب هست ضریب هایی که پشت نسبت مثلثاتی میذاریم،تاثیری نداره در دوره تناوب (اگر داخل پرانتز ،یعنی جلوی اون نسبت مثلثاتی ضریب داشته باشیم،اون مهمه 🌷)
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
مینیمم تابع میشه منفی قدر مطلق ضریب سینوس یا کسینوس به علاوه عدد ثابت کنارش؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
در این تیپ سوالات که از یدونه سینوس یا کسینوس و عدد ثابت تشکیل شدن،بله فرمولش همینه ✅
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
ماکزیمم تابع مگه نمیشد قدر مطلق ضریب سینوس؟ چرا با عدد ثابت کنارش جمع کرد؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
وقتی عدد ثابت هم داشته باشیم،با اون عدد ثابت هم باید جمع بشه 🌷
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام و درود 🌷 ببخشید متوجه منظور سوال نمیشم ممنون میشم بصورت کامل سوال و پاسخنامه رو کامنت کنید که بدونم چی گفته 🌷
H M
1 سال پیش
این تیکه را متوجه نمیشم یعنی چی ضریب X در کسینوس همیشه هر دوش قبوله مگه نگفته بودیم در کسینوس b همیشه مثبت
H M
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی تو تستای قبلی استاد گفتن b همیشه مثبت ، معلممونم همینو گفته بود
امیرحسین بابایی
1 سال پیش
سلام در مثال های یادبگیریم یه جا نوشته y=tan3 و مقادیر دوره تناوب و دامنه و نقاط برخورد با محو x در اونها تقسیم میشد چرا اینجا مثل اونجا اینطوری نشد فرقشون چیه؟(آخرین مثال یادبگیریم)
امیر دهقانی حصارسرخ
2 سال پیش
توی این سوال میتونیم چون شکل و دوره تناوب رو داریم بگیم هر عدد زوج بهش بدیم صفر تحویل مون میده هر عدد فردی بهش بدیم یک تحویل مون میده
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
بله اینم درسته
حسن توپریز
2 سال پیش
سلام مگه دردوره تناوب تابع سینوس وکسینوس ۴تانیم طاق نداریم اینجا چرا اینطوری نیس؟؟
مهدی صفیان
2 سال پیش
سلام وقت بخیر کدوم قسمت سوال؟
جمع بندی تست های برگزیده(3) ریاضی جت دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
جواد سرابی
2 ماه پیش
نه درسته اشتباه گفتم