= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آیسل موحدی
3 هفته پیش
بیزحمت یکی جامد های مولکولی رو توضیح بده 🤦🏻♀️😐 با نهایت احترام همه که از ابتدا همراهتوون نبودن استاد عزیز 🙏
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-52920 این ویدیو رو ببینید
محمد چاوش سلطانی
2 ماه پیش
این نوع تخته پر کردن و تدریس توی آفریقا هم ممنوعه!
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
انتقاداتتون رو به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
رضیه زیباپسند
4 ماه پیش
البته استاد صالحی راد هم من کم و کاستی ازشون نمیبینم ایشون هم عالیه تبعیض قائل نمیشم
رضیه زیباپسند
4 ماه پیش
بچهها من کامنت های پایین اون رو خوندم. اگر میخواین شیمی تون هم برای کنکور هم برای نهایی عالی پیش بره من استاد محمد نوروزی رو معرفی میکنم ایشون توی مدرسه دبیر من هستش از طرفی ایشون آموزشگاه خودشون رو دارن به اسم نولاین عالیه به نظرم این استاد نوروزی رو در گوگل سرچ کنید براتون میاره هزینه هر سه سالش اصلا گرون نیست خیلی هم مناسبه ولی برای بچه هایی که میخوان نمره عالی رو بگیرن من این استاد رو پیشنهاد میکنم استاد نوروزی دبیر درجه یک شیمی هست
رضیه زیباپسند
4 ماه پیش
سلام دوست عزیز.مرسی
شکیلا امینی
4 ماه پیش
یعنی چی الان چجوری بفهمیم کدوم یونی کدوم مولکولی و نقطه جوش یونی ها رو چجوری بفهمیم کدوم بیشتره کدوم کمتر؟؟
rozhin .
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر من خیلی گیج شدم میشه راهنمایی کنین توی فصل ۳ شیمی برای مقایسه انتالپی پیوند میگیم سه گانه ها بیشتر از دوگانه و … ان و اگه این یکسان بود به شعاع نگاه میکنیم اونیکی که شعاع کمتری داره انرژی انتالپی پیوند و سختی و پایداریش و نقطه ذوبش بیشتره ولی چرا گرافیت که دو گانه داره و شعاعشم کمتر از سیلیسه نقطه جوش و سختیش کمتره الان اگه بپرسه در یک سانتی متر مقدار کربن کدوم بیشتره نباید بگیم گرافیت؟
آنیتا فرهمند
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر ببخشید گرافیت پیوند دوگانه داره؟ مگه همه پیونداش یگانه نیست؟
Taha Rashidi
5 ماه پیش
درود برای درک بهتر میتونین به صفحه 133 جزوه دهم مراجعه کنین فصل3 درس2 یادبگیریم2 نیروی بین مولکولی و نقطه جوش
محمد علی خوش رضا
5 ماه پیش
مگه برا الف نباید واژه میانگین انتالپی بکار ببریم
فاطمه نظری
5 ماه پیش
سخت نگیر...
آموزش ویدیویی بررسی انواع مواد موجود و جامدهای کووالانسی شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷