= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
غزل اسماعیل زاده
5 ماه پیش
سلام:) سوال خیلی کلیه... به جز اون 3 تا پمپی که داخل ذهن شماست پمپ های دیگه ای هم داخل غشای میتوکندری هستن مثل پمپ سدیم_پتاسیم
فاطمه رسولی
6 ماه پیش
پروتون محصول گلیکولیز در مایع سیتوپلاسم باقی میمونه یا همراه FADH وارد میتوکندری میشه؟؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر گزینه ۲چرا غلط شد خب ناقل بین پمپ ۱و۲ نقش دارد واینکه در گزینه ۴میتوانیم این طور تحلیل کنیم که پمپ ها وحتی ۲تا ناقل زنجیره انتقال الکترون غیر مستقیم نیازمند مصرف ATPدر گلیکولیز مرحله اولش هستند؟چون این گزینه یکی از تست های دیگر استاد بود ممنون میشم راهنماییم کنید
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر درگزینه ۴میتوانیم درنظر بگیریم برای شکست فروکتوز فسفات اب مصرف میشه ؟ممنون
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقتتون به خیر باشه ممکن هست سوال دوستمون رو پاسخ بدید سوال منم هست درباره همه پروتئین ها در گزینه ۴ممنون
یاسمن شهدادزایی
1 سال پیش
چرا استاد مورد د رو درست گرفتن در حالی که اون سه تا پمپ اصلا ATPمصرف نمیکنن
zsb fall
4 ماه پیش
سلام اگه دقت کنید گفته گروهی از پمپ ها و اینکه این سه پمپ تنها پمپ های میتوکندری که نیستند
نرگس علیان
1 سال پیش
در شکل کتاب صفحه ۷۰ زنجیره انتقال الکترون خط های سیاهی که برای الکترون کشیده مسیر اون هاست یا تراز انرژی الکترون؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
مسیر حرکت الکترونه
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
واسع انتقال پروتون اگه میگف در فرایند انتقال الکترون چی؟
شیدا کریمی
1 سال پیش
اگه میگفت درمرحله زنجیره انتقال الکترون،درست میشد
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
مولکول های پیش ماده در گلیکولیز چیان؟؟؟؟؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقتتون به خیر باشه من باتوجه به دانش خودم پاسخ میدهم ان شاءالله که مفید باشه اگر صرفا مرحله اول رو درنظر بگیریم گلوکزو دومولکول ATPنیاز است ولی اگر درکل همه مراحل رو درنظر بگیریم که کلا چه چیزهایی نیازهست علاوه بر گلوکز و۲تاATPbدرگام سه فسفات ازاد هم نیاز است وهمچنین NADمثبت ودوتا الکترون ودوتا پروتون(البته الکترون ها از قندفسفاته گرفته میشود ) ودرگام چهارهم ADPنیاز است این موارد رو نیاز داریم مطمئن نیستم همه موارد رو کامل گفتم یانه موفق باشید ان شاءالله
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
هیدرولیز گلیکوژن ینی ساختن گلیکوژن ؟ هیدرولیز مگه واسه تجزیه یه مولکول نیس؟
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی متشکر نه درسته مشکلی نیس
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
این قسمتو استاد گفته بودن ورود پیرووات به میتوکندری جز مراحل نیس جز فراینده الان گفتن جز فرایند نیست
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
تجزیه پروتیین ناشی از نبود یا کمبود گلوکز بخاطر تولید نیتروژنه که تولید امونیاک و اوره رو افزایش میده؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله در واقع به اون موضوع مربوطه ولی کتاب درسی بهش اشاره ای نکرده به اون صورت و پیشنهاد میکنم در حد کتاب درسی یاد بگیرید برای امتحانات
آموزش ویدیویی زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
4 ماه پیش
تقریبا همه فصول چون همه جا ATP داریم . گیاهی انسانی جانوری چون همه جا عواملی موثر بر تولید افزایش ا ت پ داریم همه جا مصرفشو داریم ولی خب بیشتر با گیاهی دهم و یازدهم هست ولی همون طور که گفتم تقریبا همه فصول