تست ها (بخش دوم)

4.9/5
(489 رای)

اکسایش بیشتر

چرخه ی کربس
چرخه ی کربس

`00:41

مرحله زنجیره انتقال الکترون
مرحله زنجیره انتقال الکترون

`01:21

تنظیم تنفس یاخته ای، تست ها (بخش اول)
تنظیم تنفس یاخته ای، تست ها (بخش اول)

`00:43

تست ها (بخش دوم)
تست ها (بخش دوم)

`01:22

سوالات دیگران
زهرا جعفری | آکادمی امروز

زهرا جعفری

6 روز پیش

گزینه دو رو میشه توضیح بدین؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

در کدام یکی از دو حالت به تولید اب می انجامد؟

اون حالتی که قسمت کانالی آنزیم atp ساز بیشتر پروتون ها رو از فضای بین دو غشا پمپ کنه

NADH اکسایش پیدا نمیکنه که. چرا گزینه یک درسته؟😐

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Par i | آکادمی امروز

Par i

4 ماه پیش

سلام ...ایا حامل های الکترون همه الکترونهاشونو از دست میدهند یا نه و اینکه اگر در گزینه atp را لحاظ نمیکردیم درست میشد یا غلط

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

در گزینه سه atp باید لحاظ بشه

خیلی سبز....

A A | آکادمی امروز

A A

4 ماه پیش

سلام گزینه 4 اگر اینجوری می گفت درست یا نادرست ؟ {............... که در سطح خارجی غشای چین خورده میتوکندری قرار دارد } چون در سطح غشا که نیست درون غشا است

بنظر من جواب این سوال باید گزینه چهار باشه چون توی گزینه سه خب قسمت اول آب تولید میشه و آب هم پیش ماده آنزیم ATP ساز هست چون ATP رو با اب ترکیب می کنه پس چرا ممکن نیست؟ ولی خب گزینه چهار بلافاصله بعد از آزاد شدن Co2 دوکرینه آزاد نمیشه اول NAD+ کاهش پیدا می کنه میشه NADH بعد دو کربنه ایجاد میشه در واقع ممنون میشم جواب بدین خیلی گیج کننده است🔴🔴🔴🔴

ZAHRA EZAZI | آکادمی امروز

ZAHRA EZAZI

4 ماه پیش

اکادمی امروز متاسفانه دیگه تعطیل شده و هیچ کارشناسی دیگه پاسخگوی سوالات بچه ها نیست...حتی برای اپدیت مطالب کهنه و قدیمی هم تلاشی نمیکنن

لیلا سعیدی | آکادمی امروز

لیلا سعیدی

4 ماه پیش

1339 . | آکادمی امروز

1339 .

4 ماه پیش

سلام آنزیم atp ساز atp رو با آب ترکیب نمیکنه اگه بخوایم از انرژی atp استفاده کنیم اونو با آب ترکیب میکنیم نه برای تولیدش برای تولید فقط نیازمند adp و فسفاتیم.

سلام وقت به خیر ممکن هست سوال ۲رو پاسخ بدید چندوقته گذشته ممنونم

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام وقت به خیر درگزینه ۲اگر توسط پمپ گفته نمیشد میشد تحلیل رو اینطور درنظر بگیریم که کانالatpساز درحال ساخت انرژی هست وبه همین دلیل غلظت کم شده درست هست؟ ممنونم

سلام وقت به خیر atpدرساختارش الکترون دارد؟درحد کنکور اگر ممکن هست راهنماییم کنید ممنون

سلام وقت بخیر ببینید الکترون پر انرژی برای دادن به زنجیره انتقال الکترون نداره ولی دقت کنید که ATP مولوکولی بزرگ است که حاوی باز آلی قند و مولوکول های فسفات میباشد دارای الکترون بسیاری در ساختارش است

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام وقت به خیر سوال بنده برای ۴ماه قبل هست لطفا پاسخگو باشید

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام خداقوت منظور از سطح داخلی غشا چین خورده این نیست که از داخل مماس با غشای داخلی باشد؟چون به نظرم اگر منظور استاد نظر طراح بود باید لایه داخلی غشای داخلی گفته میشد اگر اشتباه میکنم راهنماییم کنید متشکرم

سلام گزینه 3 رو نفهمیدم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم🌷ریپلای نباشه🌷

باشه حالا تو طراح خفنی هستی🤣🤣🤣

سلام وقت به خیر ممکن هست گرینه ۲رو توصیح بدید

آموزش ویدیویی زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز