= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Par i
4 ماه پیش
سلام ...ایا حامل های الکترون همه الکترونهاشونو از دست میدهند یا نه و اینکه اگر در گزینه atp را لحاظ نمیکردیم درست میشد یا غلط
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
در گزینه سه atp باید لحاظ بشه
(1)
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر atpدرساختارش الکترون دارد؟درحد کنکور اگر ممکن هست راهنماییم کنید ممنون
ابوالفضل رضایی
5 ماه پیش
سلام وقت بخیر ببینید الکترون پر انرژی برای دادن به زنجیره انتقال الکترون نداره ولی دقت کنید که ATP مولوکولی بزرگ است که حاوی باز آلی قند و مولوکول های فسفات میباشد دارای الکترون بسیاری در ساختارش است
عطیه رحمانی
1 سال پیش
سلام وقتتون به خیر ممکن هست راهنماییم کنید درباره گزینه ۴استاد فرمودند بخش اول گزینه ۴مولکول هاوموارد مشترک کربس با اکسایش پیروات را مد نظر دارد ولی از روی صورت سوال من این دیدگاه رو نداشتم اگر لطف کنید راهنماییم کنید چطور این دیدگاه ایجاد شدکه موارد مشترک سوال هست؟
(1)
مریم سادات موسوی
2 سال پیش
سلام ببخشید در مورد قسمت اول گزینه 4 ، استیل رو هم میتونیم در نظر بگیریم؟ یعنی در کربس وقتی کوآنزیم آ جدا میشه میتونیم بگیم استیل تولید شده با ترکیب 4 کربنی ترکیب میشه؟؟
(1)
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)