= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Ayla ....
4 ماه پیش
خوبه که تستای غیر مرتبط به یادبگیریم هم تو بعضی یادبگیریم ها هست نمیگم که خیلی از این تستا باشه ولی بعضی موقع ها این تستها باعث مرور سالها وفصل های قبل میشه
Ayla ....
4 ماه پیش
برای گزینه اول گفته که هر واکنشی که در طی آن مولکول پیروات کربن دی اکسید از دست میدهد خب الان چرا فقط اکسایش پیرووات رو در نظر گرفتیم و تخمیر الکلی رو در نظر نگرفتیم و بعد به خاطر اینکه تخمیر الکلی در نوتروفیل اتفاق نمیافته پس این گزینه الف هم حذف میکردیم
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام ممنون میشم پاسخم رو بدید
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر پاسخ دادم اگر بازم مشکلی بود بگید
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر درگزینه اول میشه ازاین جهت رد کنیم که حتی در تخمیر الکلی تولید کربن دی اکسید قبل مصرف nadhمثبت است؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
ممکن هست سوال بنده رو پاسخ بدید ممنونم
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
جواب دادم 🌷
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی لطف کردید سپاس
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
@عطیه رحمانی 🌷
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر برای گزینه ۲در تخمیرالکلی یا لاکتیکی از انرژی حامل الکترون NADH مگر استفاده نمیشود؟خب بالاخره اگر این انرژی الکترون ها به اتانال یا پیروات داده نشود نمیشود NADمثبت تولید کرد که در قندکافت برای تولید انرژی استفاده شود ممکن هست راهنمایی کنید ممنونم
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر درگزینه ۲خب ترکیب سه کربنه رو در تخمیر لاکتیکی هم داریم چون این مورد رو درهردو داریم نباید کنار میگذاشتیم چون بالاخره دراین مورد مشترک هستند
zsb fall
4 ماه پیش
سلام خب تست گفته دو کربنه و سه کربنه،چون لفظ (و) اومده پس هر دو رو باید داشته باشه اگر میگفت یا در این صورت میتونست درست باشه
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر درگزینه اول قسمت اولش تولید لاکتات درماهیچه ها خب اگر از اول که قندکافت هم هست درنظر بگیریم خب کاهش NADمثبت رو داریم ولی اگر صرفا تولید لاکتات از پیروات رو در نظر بگیریم اکسایش NADHرو داریم به نظرمن منظور سوال فقط کاهش پیروات وتبدیلش به لاکتات هست ممنون میشم راهنماییم کنید چون اگر از مرحله قندکافت درنظر بگیریم هم کاهش NADمثبت داریم هم اکسایشNADHوگیج کننده میشه که الان طراح کدام رو درنظر داره ؟چون هردو مورد رو داریم ممنونم
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقتتون به خیر درصورت سوال روش تولید انرژی هست باید نوری هم در نظر بگیریم ؟
مهلا درستکار
1 سال پیش
با سلام وقتتون بخیر تار ماهیچه های اسکلتی قرمز مقدار زیادی انرژی ATPتولید میکنند ولی سرعت تجزیه ATPکمتره!؟
عطیه رحمانی
1 سال پیش
سلام وقتتون به خیر برای گزینه ۴منظور رونویسی از دنا برای ساخت رنا هست؟ویک سوالی داشتم برای ترجمه رنا از ابتدای رنا شروع نمیشود درسته؟ چون درگزینه ۲این مطلب بود پس در رونویسی باید از عقب تر از اولین امینواسید رونویسی شود؟چون قرار هست از ابتدای رنا رونویسی نشود ودراین صورت طول پروتئین از رنا کوتاه تر میشود ؟خیلی ممنونم
عطیه رحمانی
1 سال پیش
سلام وقتتون به خیر باکتری نیترات ساز جز شیمیو سنتز هست؟ استاد این طور فرمودند ولی مگر شیمیو سنتز کننده هادر اطراف اتشفشان ها نیستند؟
آموزش ویدیویی زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
1339 .
4 ماه پیش
کربن دی اکسید.