= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Ayla ....
4 ماه پیش
برای گزینه اول گفته که هر واکنشی که در طی آن مولکول پیروات کربن دی اکسید از دست میدهد خب الان چرا فقط اکسایش پیرووات رو در نظر گرفتیم و تخمیر الکلی رو در نظر نگرفتیم و بعد به خاطر اینکه تخمیر الکلی در نوتروفیل اتفاق نمیافته پس این گزینه الف هم حذف میکردیم
فاطمه کرامتی
2 سال پیش
سلام ببخشید ایا ماهیچه بجزتخمیر لاکتیکی تنفس هوازی هم داره
ذکیه نباتی
2 سال پیش
سلام بله،زمانیکه اکسیژن کافی نباشد ونابود اکسیژن تخمیر لاکتیکی انجام میدهد
(1)
ذکیه نباتی
2 سال پیش
@ذکیه نباتی نبود
(1)
علی رضایی
2 سال پیش
گزینه الف مولکول پذرنده الکترون هم FAD هم NAD+ پس چرا درست گرفتن؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
هر کدوم باشه سوال داره میگه مصرف میشه مشکلی نداره که اما خب در کل فقط +NAD مصرف میشه
ذکیه نباتی
2 سال پیش
سلام دراکسایش پیرو وات ما فقط NAD+مصرف میکنیم
عرفان امیری
3 سال پیش
گزینه د آخرشم اشتباهه تازه گشاد کننده رگ ها هیستامین هستش که از ماستوسیت ها و بازوفیل ها ترشح میشه
(3)
فاطمه یادگاری
2 سال پیش
کربن دی اکسید هم که نوعی ماده معدنی هستش از ماده های گشاد کننده رگ خوبی محسوب میشه
(2)
ابوالفضل رنجبر
3 سال پیش
سلام گزینه ج منجر به مصرف مولکول nad میشود در طی گلکولیز هم مصرف میشود که تبدیل میشود به nadh درسته؟؟؟
(1)
نرگس مهدوی
3 سال پیش
1339 .
4 ماه پیش
کربن دی اکسید.