Nazanin Zahra
3 ماه پیش
میشه بگین این جمله درسته یا غلط و چرا ؟.. یاخته های سرتولی در مسیر اسپرم زایی حضور ندارند ولی در اسپرم زایی موثر اند ..
محدثه باشتنی
4 ماه پیش
میتونیم بگیم وزیکول وارد اسپرم بر میشه دیگه ؟ جون قبل پروستات گفتیم مجرا شون ادغام میشه
محمد امین زمانی
1 سال پیش
باسلام تو ورودی های میزراه نوشته مثانه بعد استاد میگن ابتدای میزراه درون پروستات قرار داره. اینو من نفهمیدم میشه توضیح بدید؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ابتدای میزراه توی پروستات هست چون پروستات زیر مثانه هست
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
اسپرمی که از اپیدیدیم خارج میشه توانایی انجام گلیکولیزروداره دیگه نه توی سیوپلاسمش ونکات مربوط به تنفس یاخته رو میشه تعمیم داد؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی مرسی از پاسخ به موقع شما.واینکه بنده ی سوالی توی فیزیک پرسیدم و نزدیک 4ماه ازش ردشده کسی جواب نمیده چرا؟به پشتیبانی پیام دادم فعلا عکس العملی نشون ندادن
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@مرتضی مرتضوی هر سوالی که پرسیدید و بیشتر از ۲۴ ساعت ازش گذشت مجدد کامنت کنید پاسخ میدیم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@مرتضی مرتضوی 🙏🪷
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
ی سوال داشتم. فروکتوزی که وزیکول سمینار به اسپرها اضافه میکنه از کدام نوعه ؟فروکتوزدوفسفاته یا تک فسفاته .باتوجه به گلیکولیزمنظورمه اصلا طراح میتونه به نوع فروکتوزی اشاره بکنه؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام کتاب در این مورد صحبتی نکرده صرفا میدونیم قندی که در مایع منی وجود داره از نوع فروکتوز هست
ایدین اسدی
1 سال پیش
اگر میشه به این سوال جواب بدید که جرای اسپرم بر بالاخره حالت پیخوروه داره یا نداره ؟ چون یه جا گفتن نداره یه جا دارن میگن داره ما نفهمیدیم بعضی از دوستان دیگه هم پرسیده بودن ولی شما جواب ندادین
محدثه باشتنی
2 ماه پیش
ابتدای اسپرم بر فقط حالت پیچیده رو داره بقیه بر که وارد حفره شکمی میشه دیگه پیچیده نیست
زهرا جعفری
1 سال پیش
اخه گفتیم اپیدیدیم برخلاف مجرای اسپرم بر دارای پیچ خوردگی هس بعد تو جزوه برای ابتدای مجرای اسپرم بر گفته که حالتی پیچ خورده دارد؟!
الیا قناد
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر با توجه به حرف های استاد پروستات از بیضه بزرگتره . و همچنین پروستات اندازه ی گردوعه الان بیضه از یک گردو ینی کوچیکتره حتی؟
delaram moghimi
1 سال پیش
اینجا که میگه پروستات 3 ورودی داره چجوری میزراه رو وزودی حساب میشه مگه طبق گفته کتاب 2 میزراه به پروستات وارد نمیشه و یک میزراه خارج میشه /
delaram moghimi
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
ملیکا نیرلو
1 سال پیش
ببخشید استاد گفتنکه لفظ غدد پروستات یک فرد نادرست است . میخواستم بدونم غده پروستاتفرد چی .از اونجایی که فرد هم زن میشه و هم مرد و زنان پروستات ندارن الان این جمله درست است یا نه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اون درسته اگر بگی همه افراد،غلط میشه اما وقتی میگی فرد،یعنی فردی که اینو داشته باشه یعنی مذکر ها
ملیکا نیرلو
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بله ممنون
ملیکا نیرلو
1 سال پیش
سلام ببخشید تو جزوه من یگ جمله وجود داره .. تنها قسمتی از دستگاه تولید مثلی که اسپرم هایی با قدرت تحرک متفاوت در ان دیده می شود اپی دیدیم است ... این رو میشه توضیح کامل بدید چون خود استاد نگفتن
آموزش ویدیویی اندامهای ضمیمه (کمکی) زیست شناسی پایه یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
محدثه باشتنی
2 ماه پیش
مقدار کمی؛ اگر به شکل توجه کنی مقدار خیلی کمی ار اسپرم بر با بیضه تماس دارد