ابوالفضل عاشوری
5 ماه پیش
سلام استاد گفتن سلول تخم دور تا دورش جدار لقاحی وجود داره از طرفی جسم قطبی هم توی جدار لقاحی هست یعنی سلول تخم هم کنار جسم قطبی بوده چطوری کل جدار لقاحی اطرافشه مگه قسمت کمی رو جسم قطبی در بر نمیگیره؟
سمانه حسین زاده
1 سال پیش
مگر مورولا رو جدار لقاحی در بر نگرفته؟ پس چرا استاد میگن مورولا میتونه در تماس با مزک های جدار رحم باشه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
مورولا خودش شامل سلول ها و جدار لقاحی هست برای همین میگن در تماس با مژک های جدار رحم هست
سمانه حسین زاده
1 سال پیش
چرا دوتا جسم قطبی داریم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام یکی جسم قطبی اول هست و دومی جسم قطبی دوم
سمانه حسین زاده
1 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام خب جسم قطبی اول تو جدار لقاحی چیکار میکنه؟ مگه تو تخمدان تشکیل نمیشه و بعد پرت میشه بیرون دیگه به مام یاخته ثانویه ارتباطی نداره که تو جدار لقاحی باشه
مینا دهقان
1 سال پیش
ببخشید اول جفت و بند ناف شکل میگیره یا امنیون یعنی کدومشون زود تر شروع وتموم میشن
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
مستقیما کتاب نگفته ولی احتمالا اینطور استنباط میشه که اول آمنیون تشکیل میشه بعدش جفت و بند ناف از لحاظ ترتیب زمانی منظورمه و دقت کن اون کوریون بود که در تشکیل بند ناف و گفت نقش داشت نه آمنیون
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی منظورم جفت هست اشتباهی نوشتم (گفت)
سودا عزیزی
1 سال پیش
سلام جایی که استاد میگه یاخته بلاستوسیت درونش مایع داره ، اون مایعه باعث چه چیزی میشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام منظورت چیه که باعث چه چیزی میشه؟ ممنون میشم دقیقتر بهم بگی 🌷 ریپلای نکنید 🌷
رها ایلداری
1 سال پیش
سلام طبق شکل کتاب امسال هم کوریون می تونه با لایه های زاینده تماس داشته باشه یا نه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام میتونی شکل جدیدش رو اینجا ارسال کنی؟
سودا عزیزی
1 سال پیش
بله استاد گفتش که کورتون میتونه با لایه زاینده تماس داشته باشه
... NIUSHA
1 سال پیش
سلام ببخشید سایت برای شما مشکلی نداره؟ برای من اصلا ویدیو ها باز نمیشن یا باز میشن و متوقف میشن. دیوانه شدم بخدا اصلا نمیتونم ببینم با گوشی خودم،پدرم،مادرم و سیستم های دیگه و اینترنت های مختلف چک کردم اما هیچ فایده ای نداشت🤕🤕
زهرا l
1 سال پیش
اول امنیون تشکیل میشه بعدش سه لایه زاینده یا اول لایه زاینده بعد امنیون?
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اینطوری در نظر بگیرید که اول آمنیون تشکیل میشه
پارسا پورفاضلی
1 سال پیش
بهتر نیست بگیم تنها یاخته ای که دور تا دورش رو جدار لقاحی در بر گرفته اووسیت ثانویه است ؟ چون دور تخم جسم قطبی دوم هم هست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام کنار اووسیت ثانویه هم میتونه جسم قطبی وجود داشته باشه
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
در چاپ رفرنس کنکور (( به کوریون گفته زه شامه )) برون شامه عوض شده
نرگس مهدوی
1 سال پیش
👍
آموزش ویدیویی زیست شناسی پایه یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
فاطمه شجاع حیدری
3 ماه پیش
شاید اشتباه متوجه شدید امنیتی رو توده یاخته ای درونی میسازه و کوریون رو تروفوبلاست میسازه و کوریون تشکیل بند ناف و غیره رو هم بر عهده داره