ستایش نوروزی
2 هفته پیش
یه سوال الان که ویدیو های اپدیت رو میبینم بقیه ویدیو های قبل به جز ویدیو تست ها رو نبینیم
محمدجواد عامری فر
1 ماه پیش
ببخشید دقیقه 2و43ثانیه اگه دمای بیضه ها مثل قرار گرفتن توی محیط خیلی گرم یا نشستن توی جکوزی و سونا که بیشتر 34 درجس یک فرد قرار گیرد ممکنه باعث عقیمی بشه؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
ممکنه تأثیر داشته باشه ولی کتاب درسی به این حزئیات اشاره ای نکرده
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
جزئیات *
نگین منصور پور
1 ماه پیش
دقیقه ۱۷ از چه سنی رشد قطری استخوان ها شروع میشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
در کتاب درسی ذکر نشده و مهم نیست
نگین منصور پور
1 ماه پیش
توی دقیقه ۵ آیا اندازه دسته ها باهم متفاوته ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
طبق شکل، بله
(1)
یگانه احمدی
2 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر لوله های پیچیده چون جمع بسته غلط نیست ؟ آخه اپیدیدیم یک لوله پیچیده هست
مهدیه عزیزی فر
3 ماه پیش
ببخشید میشه نسخه قبل اپدیت رو نگاه کنم یعنی چیزی اضافه شده؟ که مشکل ایجاد کنه؟من برای نهایی دارم نگا میکنم
پوریا خیره کش
3 ماه پیش
چزا هدر بدی تایمو بشین آپدیت رو ببین
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
نسخه قدیمی رو نبینید بنظرم خیلی عوض شده کم و زیاد شده نکات
سید مهدیار مجتبوی
3 ماه پیش
سوال ندارم ولی فیلم برداری جدید چقدر بده تصویر استاد خیلی تاره
پوریا خیره کش
3 ماه پیش
ببخش حالا
یگانه احمدی
2 ماه پیش
@پوریا خیره کش 😂😂👍
زینب حسینی
3 ماه پیش
سلام تو خیلی سبز گفته یاخته های سرتولی می تونن حرکت کنن و به خط دوم دفاعی تعلق دارن ، میشه توضیح بدید ؟
پوریا خیره کش
3 ماه پیش
طراح کتاب خیلی سبز یه ادم بی سواده بقول اقای بام رفیع
(3)
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
از این به بعد نیاین بگید کتاب تستمون برخلاف حرف های بام رفیعه😡😡😂
(3)
علیرضا یمینی نیا
3 ماه پیش
استاد عالی هستن واقعا
(1)
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
حرف حق
(3)
یگانه کریمی
10 ماه پیش
سلام استاد ببخشید ما تو فصل ۵ گفتیم که هیپوتالاموس برای مقابله با میکروب ها دمای بدن رو افزایش میده خب الان دمای بیضه هاهم بالامیره موقع تب یا نه؟
غزل اسماعیل زاده
10 ماه پیش
سلام اره دمای بیضه ها هم افزایش پیدا میکنه و حتی ممکنه به ساحتار اسپرم ها هم آسیب بزنه
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
بله افزایش میابه
(1)
پوریا خیره کش
3 ماه پیش
@غزل اسماعیل زاده سلام یه نظر ازت میخوام من واسه فیزیک نمیرسم و میخام یه مطالبیو حذف کنم نظر خودم اینه فصل دو یازدهم رو حذف کنم و فقط فصل یک و سه بخونم بنظرت اوکیه؟ یا فصل سوم رو حذف کنم؟ اما خب فصل دو سنگین تر بنظر میاد و بهتره اونو حذف کنم و اینکه اینا بهم ربط دارن؟
غزل اسماعیل زاده
3 ماه پیش
@پوریا خیره کش سلام:) اکثرا فصل 2 رو حذف میکنن من خودمم حذفش کردم چون هم سخته هم تستاش خیلی ریکسیه... ولی فصل 1 و 3 تقریبا اوکیه بنظرم بازم هرکسی یجوری شاید تو بتونی تستای فصل 2 رو بزنی ولی من واقعا نمیتونم. فصل 1 رو بخون تستاش خوبه و کاملا مستقله از دهم و چیزای جدیده. ولی فصل 3 یکم ترکیب داره با 2 که خیلییی کمه فقط درحد یه مقاومت و جریان منی ک 2 رو کلا نخوندم تا حدودی تونستم تستای 3 رو بزنم... فک میکنم اینجوری بهتره.
پوریا خیره کش
3 ماه پیش
@غزل اسماعیل زاده مرسی که پاسخ دادی 🙌
(1)
سحر سلیمی
1 سال پیش
سلام استادمیگفت دربیضه هااسپرم هاحرکتی ندارن بعدا که تمایزپیدامیکنن در اپیدیدیم حرکت میکنن امادبیرماگفته بودکه دربیضه هاهم اسپرم هاازطریق تازک هاشون حرکت دارندولی حرکتشون کمه .میشه توضیح بدین
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷 پس در بیضه،فاقد توانایی حرکت
علی اصغر اسماعیلی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
نه فقط تدریس جدید رو ببینید در این فصل