یادبگیریم 6: ادامه اندامهای ضمیمه (کمکی)
Nazanin Zahra
3 ماه پیش
میشه بگین این جمله درسته یا غلط و چرا ؟.. یاخته های سرتولی در مسیر اسپرم زایی حضور ندارند ولی در اسپرم زایی موثر اند ..
محدثه باشتنی
4 ماه پیش
میتونیم بگیم وزیکول وارد اسپرم بر میشه دیگه ؟ جون قبل پروستات گفتیم مجرا شون ادغام میشه
محمد امین زمانی
1 سال پیش
باسلام تو ورودی های میزراه نوشته مثانه بعد استاد میگن ابتدای میزراه درون پروستات قرار داره. اینو من نفهمیدم میشه توضیح بدید؟
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
اسپرمی که از اپیدیدیم خارج میشه توانایی انجام گلیکولیزروداره دیگه نه توی سیوپلاسمش ونکات مربوط به تنفس یاخته رو میشه تعمیم داد؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی مرسی از پاسخ به موقع شما.واینکه بنده ی سوالی توی فیزیک پرسیدم و نزدیک 4ماه ازش ردشده کسی جواب نمیده چرا؟به پشتیبانی پیام دادم فعلا عکس العملی نشون ندادن
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@مرتضی مرتضوی هر سوالی که پرسیدید و بیشتر از ۲۴ ساعت ازش گذشت مجدد کامنت کنید پاسخ میدیم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@مرتضی مرتضوی 🙏🪷
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
ی سوال داشتم. فروکتوزی که وزیکول سمینار به اسپرها اضافه میکنه از کدام نوعه ؟فروکتوزدوفسفاته یا تک فسفاته .باتوجه به گلیکولیزمنظورمه اصلا طراح میتونه به نوع فروکتوزی اشاره بکنه؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام کتاب در این مورد صحبتی نکرده صرفا میدونیم قندی که در مایع منی وجود داره از نوع فروکتوز هست
الیا قناد
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر با توجه به حرف های استاد پروستات از بیضه بزرگتره . و همچنین پروستات اندازه ی گردوعه الان بیضه از یک گردو ینی کوچیکتره حتی؟
delaram moghimi
1 سال پیش
اینجا که میگه پروستات 3 ورودی داره چجوری میزراه رو وزودی حساب میشه مگه طبق گفته کتاب 2 میزراه به پروستات وارد نمیشه و یک میزراه خارج میشه /
delaram moghimi
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
ملیکا نیرلو
1 سال پیش
ببخشید استاد گفتنکه لفظ غدد پروستات یک فرد نادرست است . میخواستم بدونم غده پروستاتفرد چی .از اونجایی که فرد هم زن میشه و هم مرد و زنان پروستات ندارن الان این جمله درست است یا نه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اون درسته اگر بگی همه افراد،غلط میشه اما وقتی میگی فرد،یعنی فردی که اینو داشته باشه یعنی مذکر ها
ملیکا نیرلو
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بله ممنون
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
واقعا کههههه😑😑🥴 چرا واقعا؟ چطور ممکنه ؟!!
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
زیاد مهم نیست بیخیالش 😂🌷
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
دوستان عزیز میشه محبت کنید اگر از اکادمی طرح مشاورشون رو گرفتید، بیاید بگید راضی هستید یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
سوالم مربوط به تایم مشخص شده نیست ، نمیدونم چرا تایم خورد
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تا جایی که اطلاع دارم،معمولا از افراد رتبه برتر و با تجربه استفاده میشه اگر باز از پشتیبانی سوال کنید،دقیقتر راهنمایی میکنند🌷
(1)
فاطمه شریفی
1 سال پیش
از اپیدیدیم تا قبل ویزیکول سیمینال مگه با اون واکنش گلیکولیز و میتوکندری که در تنه قرار داره حرکت نمیکنه و بعد ویزیگوت سیمینال مایع غنی از فروکتوز هست؟؟؟
فاطمه شریفی
1 سال پیش
و اینکه بعد از غدد پیازی میزراهی ترشح روان کننده به حرکت شون کمک میکنه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله از اون به بعد از مایع فروکتوز دار هم میتونه استفاده کنه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@فاطمه شریفی هم در این مسیر وهم در حرکت به سمت تخمک در دستگاه تناسلی جنس ماده
ابوالفضل طالب زاده
1 سال پیش
ذخیره طولانی مدت اسپرم ها کجاست؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بمدت حداقل ۱۸ ساعت در اپیدیدیم میمونن کتاب در همین حد گفته اما بازم نمیشه بهش گفت ذخیره طولانی مدت (بازم بستگی به نظر طراح داره)
ابوالفضل طالب زاده
1 سال پیش
سلام.طبق این شکل بندارهای داخلی و خارجی میزراه میشه گفت درون پروستات هستند؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام خیر از نظر علمی که اینطور نیست بعید میدونم طراح کنکور هم اینطور در نظر بگیره 🌷
ابوالفضل طالب زاده
1 سال پیش
سلام.محل ذخیره اسپرم ها کجاست؟
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ابتدای میزراه توی پروستات هست چون پروستات زیر مثانه هست