مفهوم مشتق
`00:45
فرمولهای مشتق
`00:50
تست فرمولهای مشتق (۱)
`00:38
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:48
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
آریان بیگی
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
غزل اسماعیل پور
دوازدهم تجربی - اردبیل
مریم قائدی
دوازدهم تجربی - فارس
Helia Safaie
فارغ التحصیل تجربی - تهران
آیدا مددی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
محدثه دشتبان
فارغ التحصیل تجربی - خراسان رضوی
محمد امین حجتی
فارغ التحصیل تجربی - فارس
محمدرضا زمردی
دوازدهم تجربی - اصفهان
سجاد اسماعیلی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
حسن طباطبایی
دوازدهم تجربی - قم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
آریان بیگی
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
غزل اسماعیل پور
دوازدهم تجربی - اردبیل
مریم قائدی
دوازدهم تجربی - فارس
Helia Safaie
فارغ التحصیل تجربی - تهران
آیدا مددی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
محدثه دشتبان
فارغ التحصیل تجربی - خراسان رضوی
محمد امین حجتی
فارغ التحصیل تجربی - فارس
محمدرضا زمردی
دوازدهم تجربی - اصفهان
سجاد اسماعیلی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
حسن طباطبایی
دوازدهم تجربی - قم
مفهوم مشتق
`00:45
فرمولهای مشتق
`00:50
تست فرمولهای مشتق (۱)
`00:38
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:48
سوالات دیگران
(1)
NAFAS
11 ماه پیش
یجا تو درسنامه استاد اومدن اون عبارت که به توان ی کسر منفی رسیده بود رو کلا برداشتن گذاشتن به صورت رادیکالی تو مخرج که توانش هم مثبت شد بعد اون دو تا ضریب هم صورت ها در هم ضرب میشه مخرج هم در رادیکال اینجا چرا این کارو نکردن؟! (البته این سخت تره) اما از کجا متوجه بشیم کجا باید از کدوم روش بریم؟
کپی لینک