= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه دشتبان
4 سال پیش
سلام ببخشید جابجا گفتم منظور وقتی b رو بدست اوردیم چرا نزاشتیم و a را بدست بیاوریم؟
محدثه اباذری
4 سال پیش
سلام. سوال به ما فقط گفته در اوننقطه مشتق پذیره. یعنی هم y نقاط برابر باشه، هم مشتق چپ و راست. اگر بخوایم از راه برابری y بریم، میشه همون معادلهای که استاد با رنگ زرد نوشت. اونجا a از دو طرف معادله خط میخوره. پس مجبوریم سراغ راه دوم بریم. یعنی برابری مشتق چپ و راست و a رو از اون طریق بدست بیاریم
محدثه دشتبان
4 سال پیش
سلام چرا وقتی a را بدست اوردیم در یکی از معادله ها نزاشتیم تا b بدست بیاد؟
محدثه اباذری
4 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷