محدثه اسکندری
3 سال پیش
سلام وقت بخیر فکر میکنم این سوال اشتباه حل شد چرا کسینوس 30 درجه رو استاد 1/2 گرفتند؟؟
(3)
محدثه اسکندری
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب من بازم متوجه نشدم چطور زاویه بین f , fx 60 درجست؟؟چون حتی استاد با دست نشون میدن زاویه رو میگند این زاویه ک 30 درجست میسه یک دوم
(3)
(10)
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
اشتباه لفظی استاد بود چون کسینوس 60میشه 1/2 وحل تست درسته
دانیال محمدیان
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب چجوری فهمیدن زاویه 60 درجه داره که گفته کسینوس 60 درجه>؟؟؟؟؟
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
کی باید از از کسینوس ۶۰ استفاده کنیم و کی از سینوس ۶۰ در این سوال از کجا بدانم ؟
زهرا باقری
6 ماه پیش
سلام وقت بخیر برا محاسبه کار اصطکاک نیازی نیس در کسینوس ضرب کنیم؟ اصلا زاویه برا کار اصطکاک چقدر میشه؟
امیرمهدی باغستانی
9 ماه پیش
سلام وقت بخیر چرا اینجا یک دوم استاد نوشت میشه توضیح بدید زاویش چطوری تشخیص داده شد
آیسان احمدیان
11 ماه پیش
استاد مگه برای اینکه نیروی مایل رو به دست بیاریم نباید نیرو رو در کسینوس ۳۰ ضرب کنیم چرا شما در سینوس ۳۰ ضرب کردید؟
Amin reza Salari
1 سال پیش
سلام سوال اشتباه بود cos ۳۰ درجه برابر با۱/2
Amin reza Salari
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
Amir Taha ....
1 سال پیش
راستی این تست مگ برای کار نیروی وزن نداریم mgh پس چرا تو راه حل برای کار نیروی وزن فقط mh رو نوشته؟؟؟؟؟>؟>
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
باید اصلاح بشه حق با شماست ایراد داره راه حل تست و گزینه هاش
Amir Taha ....
1 سال پیش
سلام وقت بخیر اگ میشه این تست رو توضیح بدید کامنتاتون رو هم خوندم ولی متوچه نشدم اک میشه با ویس توضیح بدید
z z
1 سال پیش
ببخشید چرا استاد mg رو ضرب در سینوس 30درجه نکرد وبعد به ارتفاع ضرب کنه مگه وقتی روی سطح شیب دار کار نیروی وزن رو پیدا می کنیم صرب در سینوس همون زاویه هم میکنیم درسته؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام برای اینکه کار نیروی وزن رو به دست بیاری باید ارتفاعی که جابجا میشه رو بدست بیاری ارتفاع رو اینجا بهت داده ۱۰ متر نیاز به استفاده از سینوس نداری
صبا تیجانی
1 سال پیش
سلام یجا براب محاسبه وزن mgh ویجا mgsin بلاخره کدوم رو باید انجام
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام زمانی که بین نیروی وارده و جابجایی یه زاویه قناسی😂 وجود داره باید ابنو قرار بدی
صبا تیجانی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی خب الان sin الفا نوشتن ولی h گذاشتن که:\
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
سلام رفیق تو همیشه کار نیروی وزن رو بگیر mgh . خب حالا اگر سطحت شیبدار بود h رو پیدا کن . h ارتفاع رو بروی زاویه سطح شیب دارت هست که چه جوری بدست میاد ؟ ضلع مقابل تقسیم بر وتر . همون فرمول sin امیدوارم تونسته باشم توضیح بدم
(1)
علیرضا یمینی نیا
1 سال پیش
سلام چرا سوال به جای سینوس نوشته کسینوس ۳۰ درجه میشه انقدر بابا نامرد من گول خوردم🤣🤣
نرگس مهدوی
1 سال پیش
🤦♀️😂😂
(1)
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام عزیزم:) استاد اشتباه لفظی کردن و گفتن کسینوس ۳۰. درواقع زاویه بین F و Fx برابر با ۶۰ درجه است و کسینوس ۶۰ میشه یک دوم