= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
پارسا روزامید
2 ماه پیش
ببخشید تو این سوال چطوری باید تشخیص بدیم که باید از روش انرژی مکانیکی حل کنیم؟ من همه فرمول ها و روش های حل مسئله رو بلدم فقط نمیتونم تشخیص بدم که سوال رو باید از کدام روش(انرژی مکانیکی و جنبشی و پتانسیل گرانشی و...) حل کنم اگر کسی تونست راهنماییم کنه🌹
(1)
نرگس یاراحمدی
3 ماه پیش
سلام اینجا چرا گزینه ۱جواب شد مگه سرعت اولیه و ارتفاع بستگی داره هر دو یکسانه
حسین سعادت یار
5 ماه پیش
اینجا استاد نمیتونست g هارو هم خط بزنه؟ چون دوتا جا g نوشته شده دیگه چرا خط نخورد مثل m ها؟
محدثه احمدی
10 ماه پیش
سلام چرا نقطه Vcانرژی جنبشی را صفر درنظر نگرفتن ؟بایدصورت سوال قید میکرد متوقف شده ؟ به یکی از دوستان هم توضیح داده بدین اما متوجه نشوم میشه با ویس بگین ممنون
محمدامین اسلامی
1 سال پیش
مرحله دوم حتما باید AوC باشه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
مرحله دوم منظورت کدوم قسمته؟ لطفا تایم مشخص کنید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
ریپلای نباشه لطفا 🌷
الناز نادری زاده
1 سال پیش
چطوری پاسخ یادبگیریم هارو دانلود کنم؟؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام برو تو قسمت دانلود جزوات ازونجا میتونی دسترسی داشته باشی نمونهشو برات عکس میفرستم
عباس حمامی
1 سال پیش
سلام اگر نقطه b با c زو بگیریم فرقی میکند؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام نه فرقی نداره تو چنین سوالاتی میتونی هرکدوم رو بگیری
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
من اومدم برلی نقطه BوC گرفتم جواب در نیومد اشتباه میشه اگه این دو نقطه رو در نظر بگیریم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
نه هر نقطه ای رو بگیری جواب باید بدست بیاد
محمد علی خوش رضا
2 سال پیش
ببخشید قسمت آخر سوال تقسیم رادیکال ها جواب 3نمیشه
Mandana Moradi
2 سال پیش
نه دیگه میشه رادیکال ۳ رادیکال ها که با هم ساده نمیشن
سید محمد مبین حسینی
2 سال پیش
سلام میتونستیم با عوض کردن مرجع پتانسیل ، در فرمول انرژی مکانیکی مقادیر بیشتری رو صفر کنیم و ساده تر حل کنیم.👌
آیدا راحمی
2 سال پیش
سلا وقتتون بخیر مگه رادیکال 360 به روی رادیکال 120 رادیکال صورت با رادیکال مخرح نباید خط بخوره و جواب بشه 3
فاطیما جعفری پور
3 سال پیش
اشكال نداره دو تا mسمت راست داشتيم و يك mسمت چپ بعد باهم زديمشون؟؟؟؟ينى مهم نيست تعدادشون چند تاست؟همه باهم ميرن؟
فاطمه F
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷