یادبگیریم3:تعادل گرمایی(با تغییر حالت بدون دمای تعادل)_قسمت اول
4.8/5
(142 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
هستی کشاورزی
4 هفته پیش
یک سوال برای امتحان ها اگر از روش تشریحی استاد بریم جون این روش هم ساخته استاده اشکال داره؟ چون بعضی مواقع میگن باید طبق اصول کتاب و فرمول های کتاب در امتحان جواب بدین و روش های دیگه قبول نیست؟!
هانا محمد بگیان
1 ماه پیش
روش تستی که استاد رفتن منفی۸۰ برای یخ از کجا اومد؟؟
مطهره طالبی
1 ماه پیش
ضریب یخ 0 درجه منفی 80 هست ینی هر جا یخ 0 داشتیم به جای اینکه ضربدر دماش مه انکار همون صفره بکنیم ضربدر منفی هشتاد میکنیم حالا اگه یخمون 0 درجه نبود و منفی هر عددی بود به جای منفی 80 همیشگی اچ ضربدر نصف دمای یخ میکنیم امیدورام متوجه شده باشی
کوثر نجفی
1 ماه پیش
از کجا باید بفهمیم مسئله، دمای تعادل یا تعادل گرمایی؟ که بعد بفهمیم از کدوم فرمول بریم
مطهره طالبی
1 ماه پیش
اصن چه فرقی میکنن😂
فاطمه علی زاده
6 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی با روش بورسی چجوری میشه؟؟
(3)
مطهره طالبی
1 ماه پیش
@زینب همت زاده اینجا چون استاد گفتن آب صفر درجه داریم تتا رو برابر با 0 گذاشتین؟
محدثه احمدی
9 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر باشه ببخشید میشه روش تشریحشو بنویسین بفرستین البته پیامها رو نگاه کردم یه روش تشریحی بود ولی متوجهاش نشدم بازم😓
بهار خرمی
9 ماه پیش
سلام وقتت بخیر باشه چون تصویر روش حل هست من توضیح میدم شاید بهتر متوجه بشی کیو و کیو پریم را مساوی هم میگذاریم چون گفته تموم یخ آب شده اگر از روش اول می رفتیم دو تا مجهول داریم پس از روس مساوی قرار دادن این دو میریم سمت کیو ، فرمول ام سی دلتا تتا قرار میدیم چون فقط تغییر دما داریم و سمت کیو پریم دوتا کیو هست یکی مربوط به تغییر دما یخ منفی ده درجه به یخ صفر درجه و کیو بعدی تغییر حالت یخ به آب جمع این دو کیو پریم مساوی با کیو قرار میدیم و جواب بدست میاد امیدوارم متوجه شده باشی
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
10 ماه پیش
سلام ببخشید اینجا تغییر حالته و بدون دمای تعادل. پس من از این روش رفتم درسته؟؟ چون اینجا گفته تمام یخ ذوب شود واسه همین باید دمای تعادل رو صفر در نظر میگرفتیم؟؟ تحلیلم درسته؟
Maedeh karami
9 ماه پیش
سلام چرا تتا رو تو روش بورسی برابر صفر گذاشتین؟
آیسان احمدیان
10 ماه پیش
نتونستم یاد بگیریم این درسو حل کنم تو پاسخنامه نگاه کردم جواب میشه گزینه ۳ ولی من هر دفعه که حل میکنم جواب متفاوت به دست میاد میشه بگید چطوری حلش کنم
(1)
سوگند عطایی
1 سال پیش
اقا خیر این دنیا و اخرتو ببینی من یه عالمه وقتمو سر کلیپ ها 4 5 ساعته میذاشتم هیچی نمیفهمیدم خدایی دست مریزاد انقدر که خوب تدریس میکنی
(1)
فاطمه زهرا مختاری
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)