تست3

4.9/5
(53 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تعادل گرمایی

تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت
تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت

`01:06

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام ممکنه روش معمولیش هم قرار بدید ؟... ایا اصن از روش تشریحی حل میشه؟

(1)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(8)

@فاطمه رحیمی نسب متشکرمممم :)

(1)

. . | آکادمی امروز

. .

3 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سلام اگر اینطور که شما میگید Mپرین برابر با مقدار یخ ذوب شده باشه ،پس اون مقدار یخ ذوب نشده کجا رفته؟خب اونم که تو لیوانه(برای همین هست که میگیم مخلوط اب و یخ داریم)ما که نمی تونیم بگیم یخ ذوب نشده را از لیوان در اوردن بعد جرمش را گزارش دادن!

@. . جواب به صورت صوتی می باشد:)

رضا آفاقی | آکادمی امروز

رضا آفاقی

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب میشه عکس راه حلش رو بگذارید؟

@رضا آفاقی عکسش رو براتون قرار دادم🌻

(5)

رضا آفاقی | آکادمی امروز

رضا آفاقی

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب لطف کردید🌹

(1)

@فاطمه رحیمی نسب اینجا اون قسمتی که سبز رنگ نوشته شده چطور بدست اومد

@فاطمه جعفرزاده جواب به صورت صوتی می باشد:)

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سلام وقت بخیر دوتا معادله چطور تشکیل شده؟

@زهرا باقری جواب به صورت صوتی می باشد:)

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

2 سال پیش

@سید محمد متین رشادی درسته ممنون از پاسخگویی تون👍🌹

روسم اشتباهه میشه درستشو بگید چون بعد ساده سازی اخرش به 720 میرسم نه 320

بچه ها ببخشید طبیعیه که نمیتونم خودم تشخیص بدم باید از کدوم فرمولا استفاده کنم هم روش های تکنیکی رو یاد گرفتم هم روش اصلی رو اما نمیدونم کجا و کی باید ازش استفاده کنم

مثلا میدونم چی میخاد به چی تبدیل بشه و چقد مونده و اینا ولی تو روش تشریحی توی تعیین کردن کیو ها و رابطه شون همیشه میمونم

@مطهره طالبی باید دلتا تتا ها رو کجا منفی و کجا مثبت در نظر بگیریم نمیفهمم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

با امتحان گزینه ها هم میشه اگر وقت داشته باشیم.

بله ولی احتمالا وقت گیر بشه

چرا میگن هرجا آب صفر دیدین مخلوط حساب کنین. آب ثفر خودشیه حالت جدا هست برای وقتی که Q آب و یخ با هم براب باشن. اینجا میشه ولی همه سوالا که نمیشه اب صفر رو مخلوط در نطر بگیریم

سلام من نفهمیدم سوال را میشه لطفا توصیح بدین ممنون

https://emrooz.ir/cbgstbc-15899?comment_id=438614#comment-438614 اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام روز بخیر من این دوتا استدلال را اصلا نفهمیدم میشه توضیح بدین(منظورم استدلال غلط وهم صحیح)

الهه کریمی | آکادمی امروز

الهه کریمی

9 ماه پیش

سلام چجور نتیجه گرفتیم مخلوط اب و یخ؟

سلام وقت بخیر توی این قسمت اب همیشه باید به ۸۰ درجه برسه؟ و همیشه باسد ضربدر ۸ به روی ۵ بشه؟

چرا 50 درجه رو 80 درجه کنیم؟

آکادمی امروز فقط فقط اومده چند تا تست حفظی گذاشته‌ که فقط به روش خود طراح حل میشه و همچنین درصد اومدن تو کنکورم ۰ درصده

خب معلومه دیگه این همه فرمول میده ما از کجا میتونیم تشخیص بدیم کدوم ووعه سوال. بعد حالا ۳ سال هم داریم هزار تا دیگه فرمول براژ یازدهم و دوازدهم هست. سر جلسه کنکور هم انقدر استرس ‌‌وارد میشه که ما اصلا نمیتونیم این حجم از فرمول رو واسه یه مبحث بلد باشیم. اگه استاد میومد همه رو با یه فرمول ثابت و مفهومی میگفت بهر بود از واسه هر یه دوه سوال یه فرمول بگه فقط اون فرمول واسه اون سوال حل میشه.

الهه کریمی | آکادمی امروز

الهه کریمی

9 ماه پیش

اره سر این مبحث خیلی فرمول تو فرمول شد منم گیج شدم ولی اگ یکم وقت کنی بخونی اسون میشه ولی بقیه تدریسا استاد خیلی خوبن

میشه جوابمو بدین ؟؟🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾

سلام وقت بخیر ما میتونیم بگیم که چون آب و یخ داده و دمای نهایی آب رو هم داده ، از روش تقسیم جرم بریم؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام وقت بخیر من منظورم این هستش که وقتی تغییر حالت با دمای تعادل رو داریم چرا باید از فرمول مخلوط آب و یخ صفر درجه که استاد در ویدیو فرمودن استفاده کنیم؟

@کیمیا ساعدپناه جواب به صورت صوتی می باشد:)

@کیمیا ساعدپناه جواب به صورت صوتی می باشد:)