= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
عباس حمامی
1 سال پیش
سلام در این سوال که نگفته سانتریفوژ کنیم گفته فقط در لوله آزمایش قرار دهیم پس چرا استاد اینطوری میگن
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام سوالش یکم اشکال داره وقتی تو گزینه ها میگه بالا یا پایین، منظور این هست که بعد از سانتریفیوژ کردن رو در نظر بگیر
ابوالفضل طالب زاده
1 سال پیش
سلام.نقش اساسی در ایمنی و دفاع در برابر عوامل خارجی مگه نقش اساسی گویچه های سفید بخش یاخته ای نیست؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام هر دوشون نقش اساسی دارن هم پروتئین های دفاعی هم گلبول سفید و ... نمیتونیم یکیش رو برتری بدیم
مونا عمورضایی
2 سال پیش
در مورد ج نقش اساسی که با گلبول های سفید بود اونم مربوط میشه ب بخش یاخته ای خوناب چرا درسته ؟؟؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
پروتئین های پلاسما هم در ایمنی نقش دارن
نوا فخیمی
2 سال پیش
در رابطه با گزینه ۳، آخه خوناب نقش اساسی رو در دفاع نداره که، این نقش اساسی مگه برا گلبول های سفید نیست.....
زهرا اکرمی
2 سال پیش
سوال من هم هست اگر جواب دادن ممنون میشم ریپلای بزنی منم ببینم
نرگس مهدوی
2 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-14230?comment_id=531892#comment-531892
محمد حسین نعمتی
3 سال پیش
اگه مثلا الف تو 3 تا گزینه بود پس میتونیم نتیجه بگیریم الف صد در صد درسته؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. در اکثر موارد این طوریه ، اما امکان هم داره در معدود دفعاتی ان چنین نباشه .
(1)
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
😁