= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
شکل کتاب ما فرق داره این کتاب برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ که امسال هست میشه و حالیش اینه من کتاب دبیرمون رو اون روز تو مدرسه نگاه میکردم شکل کتاب اون مثل جزوه استاد بود. لطفاً آپیدیت کنین.
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
چرا تو جزوه گفته تنها گلبول سفید بیگانه خوار نوتروفیله؟؟ یعنی ماکروفاژ یا یاخته دندریتی گلبول سفید نیستن؟؟؟؟؟
فاطمه طیبی
2 ماه پیش
سلام ببین مونوسیت در بافت تمایز انجام میده و میشه ماکروفاژ . ماکروفاژ هم دیگه جز دستگاه ایمنی محسوب میشه چون تغییر کرده در نتیجه ماکروفاژ جز گلبول های سفید محسوب نمیشه درباره ی یاخته های دندریتی اطلاعی ندارم اما ماکروفاژ رو مطمئن هستم
(7)
حیدر مالداری
6 ماه پیش
بله متاسفانه علیرغم تدریس عالی اساتید این مشکل خیلی بزرگ رو باید مدنظر قرار بده پشتیبانی سایت. مثلا در مورد همین فیلم بعضی اساتید میگن ورود به خون هم دیاپدز نام داره ولی اینجا استاد میگن فقط خروج از خون. کتاب هم گفته عبور از غشا ( نه صرفا ورود یا خروج ) .
محمدصادق نادری
9 ماه پیش
سلام ببخشید فصل 4 دهم این قسمت تغییر داشته و شکل کتاب درسی جایگزین شده...لطفا آپدیت رو زودتر قرار بدین ممنونم...
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سلام به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
آناهیتا نورالدینی مقدم
10 ماه پیش
چی یاد گرفتی 1ص 2غ 3ص
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
(1)
... Tara
1 سال پیش
سلام...مگا کاریوسیت و گلبول قرمز گرانولوسیتن یا اگرانولوسیت؟
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام این تقسیم بندی فقط برای گلبول های سفیده و اینا تو این طبقه بندی قرار نمیگیرن
هانیه سادات موسوی
1 سال پیش
سلام وقت شما بخیر اواخر ویدیو استاد که از روی کتاب میخونن، نوشته فولیک اسید فقط در غذاهای جانوری هست ولی توی کتاب ما نوشته در غذاهای جانوری به فراوانی وجود دارد، طبق متن کتاب خودمون اگر بگه فقط در غذای جانوری وجود دارد باید غلط بگیریم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام نه مشکلی نداره
آرمیتا اسماعیل پور
1 سال پیش
یاخته دارینه ای همون کشنده طبیعیه ؟
آرمیتا بابایی
1 سال پیش
نه یاخته های دارینه ای یا دندریتی حاصل دیاپدز و تمایز مونوسیت ها هستن ولی کشنده طبیعی لنفوسیت با دفاع غیر اختصاصی
(1)
آرمیتا اسماعیل پور
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ناواضحه
آرمیتا اسماعیل پور
1 سال پیش
نوتروفیل چطور ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
نوتروفیل از اسمش استنباط میشه که محیط بازی یا اسیدی،براش فرقی نمیکنه و خنثی هست
زهرا خانی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر میشه یه توضیح کوتاه راجب لنفوسیت هایBو T بدید ممنون.
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام توی فصل ۵ یازدهم مفصل تر میخونین که لنفوسیت ها سه دسته میسن باخته کشنده طبیعی که در دفاع غیراختصاصی نقش داره لنفوسیت بی و تی که توی دفاع اختصاصی نقش دارن لنفوسیت بی میتونه یاخته پادتن ساز رو بسازه و با ایجاد پادتن علیه میکروب ها و بیگانه دفاع کنه لنفوسیت تی هم سازوکارهای مختص به خودش رو داره که خصوصا میتونه علیه ویروس عملیاتی انجامبده
زهرا خانی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تایم مشخص کنید من شکل جزوه استاد رو ببینم یا عکس جزوه استاد رو بفرستید