زهرا دالوند
4 هفته پیش
سلام خسته نباشید این دو فرمول برای اختلاف اگر در آزمون نهایی هم استفاده بشن نمره اش بهمون میدن یا نه ؟
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
سلام وقت بخیر کدوم دو فرمول ؟ عکسشو بفرستید ریپلای نباشه 🌷
آتنا ابریشمی
4 هفته پیش
من این اصلا متوجه نشدم که چرا شده، ۸۰، تقسیم کرده، جمع کرده؟ اصلا متوجه نشدم
آتنا ابریشمی
4 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی وای ببخشید اصلا هیچی واضح نبود، فقط یه صدا بدی بود، ممکنه دوباره بگین ممنون میشم
هانیه لشکری
1 ماه پیش
درامتحانات نهایی ایا میدانید ها هم باید یاد بگیریم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
خیر
امیر علی رضایی
1 ماه پیش
برای مثلا اتم X گوشه راست پایین چی قرار میگیره ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
امیر علی رضایی
1 ماه پیش
۲/۵p تقسیم بر دویست چجوری شد ۸۰ ؟ کسی می تونه واضح تر بگه ، آخه نفهمیدم !
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه سعدی
2 هفته پیش
200تقسیم بر ۲.۵ ب صورت کسری مینویسی بعد دوتارو ضربدر ۱۰ میکنی میشه ۲۰۰۰ بر ۲۵ بعد تقسیم بر ۵ میشه ۴۰۰ بر ۵ دوبار تقسیم بر ۵ میشه ۸۰ بر روی ۱ که همون ۸۰
هانیه لشکری
1 ماه پیش
این مبحث رواصلا متوجه نشدم🙂
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
هر جا سوال داشتید ، تایم مشخص کنید و بپرسید ریپلای نباشه 🌷
هانیه لشکری
1 ماه پیش
آیاpهمیشه برابر ۱ هستش که در مجموع p=1+۱/۵شد ۲/۵؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
ام البنین موسوی
1 ماه پیش
سوال اولی میشه بیشتر سوال دومی چون گفتن نسبت پروتون با عدد اتمی و عدد پروتون به بار کاری نداره یعنی میشه برابر با
زینب حمزه نژاد مقری
1 ماه پیش
درود بخش چی یاد گرفتی؟ سوال 1 و 2 هیچکدومو نفهمیدم 1_تعداد الکترون ها در آنیون x¯³, سه عدد از عدد اتمی (بیشتر /کمتر) است. 2_تعداد پرتون ها در کایتون X+n(بیشتر از/کمتر از/برابر با) عدد اتمی است. یعنی چی هردوتاش، کسی میتونه اینو شفاف تر توضیح بده🙏🏻 من گیج شدم
مهدی شیرزاده
1 ماه پیش
میتونی این مبحث رو با تدریس استاد دیگه هم ببینی تا رفع اشکال شی
(1)
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
سلام من یاد بگیریم هارو هیچی نفهمیدم 🫤
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
سلام هر جا رو نفهمیدید، تایم مشخص کنید توضیح بدم ریپلای نباشه 🌷
شکوفه نورزهی
2 ماه پیش
من داشتم همه چیز رو می فهمیدم فقط بعد از فرمول رو دیگه نفهمیدم چرا اینطوری شد؟؟
(1)
فرزان میرزایی
3 ماه پیش
اونجایی که p=200دو نیم شد و برابر با ۸۰ شد متوجه نشدم
فاطمه/نهال بیات
1 ماه پیش
دویست تقسیم بر دو و نیم کرد شد هشتاد به عبارتی تو باید دو و نیم رو به صورت کسری ۲۵ بر روی ده در نظر بگیری. بعد میشه دویست تقسیم بر بیست و پنج به روی ده. حالا ۲۰۰ رو ضربدر ۱۰۰ بیست و پنجم میکنی چون تقسیم به ضرب تبدیل میشه.
Raha mohamadi
3 ماه پیش
فرمول اولی ۲/۵p شد ۲۰۰ چطور شد ۸۰؟
امیر رضا سعادت اظهر
3 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷