معرفی فصل اول

4.7/5
(287 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با عناصر و جدول تناوبی

تشکیل عناصر
تشکیل عناصر

`01:24

1 تمرین

آشنایی با ایزوتوپ (هم مکان)
آشنایی با ایزوتوپ (هم مکان)

`01:16

2 تمرین

آشنایی با برخی رادیوایزوتوپ ها
آشنایی با برخی رادیوایزوتوپ ها

`00:42

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام ببخشید من میخوام جمع بندی کامل رو واسه امتحان های نوبت دوم رو بکنم میرسیم همه رو بگیم. وبخونیم.؟ از فصل دومم امتحان مسترم دارم چطوری اونو پیدا کنم.؟

هر دوره باید چقد پرداخت کنیم که کلیپ هارو ببینیم

(1)

استاد واقعا عالی توضیح می دید

عالیه

سمیه جعفری | آکادمی امروز

سمیه جعفری

6 ماه پیش

اقای رشادی شما پزشکی میخونین؟ از اول با این اکادمی تمرین کردین ؟الان این درس رایگان بخشی از دوره پزشکیتو هس؟ یعنی برا هرمبحث همینجور ک ۸ یا ۹ تست استاد حل میکنه کافیه؟

به نظر من آرهه کافیه ولی در کنارش تلاش مستمر خودتون هم لازمه

بسیار خوب

(2)

سلام وقتتون بخیر ویدیو من باز نمیشه

سلام برا من که اوکیه به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷

استاد میشه این سوالو توضیح بدید تو اون قسمت که هایلایت کردم از کجا می‌فهمیم که هر مول کریپتون ۷۲ مول ذره ی باردار داره؟

سلام وقت بخیر ۳۶ تا پروتون داره و ۳۶ تا الکترون که مجموعا میشه ۷۲ ذره باردار 🌷

(1)

استوکیومتری چیه؟

استوکیومتری (Stoichiometry) به بخشی از علم شیمی گفته می‌شود که به محاسبه نسبت‌های کمی بین مواد شرکت‌کننده در یک واکنش شیمیایی می‌پردازد. به‌طور ساده‌تر، استوکیومتری مشخص می‌کند چه مقدار از هر ماده (واکنش‌دهنده یا فرآورده) در یک واکنش شیمیایی لازم است یا تولید می‌شود

نیوشا شمسی | آکادمی امروز

نیوشا شمسی

10 ماه پیش

استاد میتونید این سه تا سوال و توضیح بدید

(1)

جزوه ای که ۲۲ سوال ص/غ دارد چگونه می توانم تهیه کنم ؟

از طریق خود سایت ولی در بخش غیر رایگان که در اصل رابگانه

Y A | آکادمی امروز

Y A

11 ماه پیش

جدول تناوبی رو باید تا کدوم عنصر حفظ باشیم !!

(2)

ولی من پیشنهاد میکنم قواعد جدول رو که استاد تدریس کردن کلن حفظ باشید حتی بعد از عنصر ۳۶ رو

(1)

بعضی از معلمان میگن تا کجا برای امتحان حفظ باشیم

اعظم قربانی | آکادمی امروز

اعظم قربانی

11 ماه پیش

سلام دوستان یادبگیریم ک در آخر تست ها هست از کجا میتونم پاسخنامه همراه با راه حلش رو پیداکنم

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(2)

مائده حسنی | آکادمی امروز

مائده حسنی

11 ماه پیش

سلام ببخشید چرا اینجا پروتون به علاوه ۳شده مگه سه الکترون از دست نداده یا چیزه کلا طراح اشتباه کرده؟

سلام وقت بخیر ممنون میشم از پاسخنامه هم عکس بدید 🌷 ریپلای نباشه🌷

مائده حسنی | آکادمی امروز

مائده حسنی

1 سال پیش

سلام ببخشید ایجا کسی پزشک هست ببخشید میدونم این یه سوال غیر درسی است اما گاهی اوقات خیلی وسواس میشم میخواهم باهاش صحبت کنم تا کل دوره رو نخریدم

سلام مشکلی نیست سوالتون رو بپرسید تا جایی که بتونیم راهنمایی میکنیم🌷 لطفا سوالاتتون رو در قالب کامنت مجزا بپرسید و‌ ریپلای نکنید 🌷 چون ریپلای ها فیلتر میشن و ممکنه از قلم بیفتن

دوستان یه پشتیبانان عزیز یه سوال ؟! چرا فصل سه نیست ؟! من هر چه قدر گشتم فصل سه رو پیدا نکردم دوستان یه راهنمایی بکنید 😄

تا فصل دو رایگانه باید به طور کامل تهیه کنی دوره رو

دو فصل او رایگانه بعد پولی میشه