= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آیدا لکزایی
1 ماه پیش
سلام اون فرمول هایی ک استاد واسه اختلاف گفتن توی امتحانات مدرسه هم میشه ازشون استفاده کرد یا باید از روش دستگاه بریم؟
ساناز شرقی
3 ماه پیش
خیلی خوب میشود باز میکردین مطلبو نامفهوم بود برام
علیرضا خزایی
2 ماه پیش
کجاشو؟
دریا روشن
4 ماه پیش
ی قسمت هایی رو نفهمیدم مخصوصا مثالی ک انجام دادن . اونجایی ک میگ ۱و نیم برابر پروتون خب ما از کجا بفهمیم نوترون چنده . ی ذره نفهمیدم
هستی Hasti
5 ماه پیش
چرا باید ۳ تا رو بهش برگردونه Aسه باره مثبته خب یعنی ۳ تا الکترون از دست داده دیگه چرا بابد برگرده ؟؟؟
مریم حیدری
3 ماه پیش
منظور از برگردوندن اون ۳ الکترون اینه که تعداد پروتون ها رو بفهمیم چون اتم تو حالت خنثی تعداد الکترون و پروتون هاش برابر ان پس اگه بخوایم تعداد پروتون رو پیدا کنیم باید اتم رو به حالت خنثی برسونیم که توی اینجا باید سه الکترون برگردونده بشه
عارفه قرایی
6 ماه پیش
خیلی سخت بود
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
هر جا مبهم بود سوال کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)
روژینا جلیلیان
8 ماه پیش
چرا شد 88 40 به علاوه 48 میشه 88
نازنین زهرا مرسلو
3 ماه پیش
نوترون به اضافه پروتون میشه عدد جرمی واسه همین جمه کردن
هانا احمدی
9 ماه پیش
سلام . ببخشید برای محاسبه قسمت آخر اختلاف a , b رو خواسته . ما b یک بار منفی داریم، اون منفی نقشی در جواب نداره؟
(2)
هانا احمدی
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم از جوابتون.
(1)
نادیا براهویی
10 ماه پیش
چرا بهش ۳تا دادیم مگه ۳ بار مثبت نبود اون سه تای دیگه از کجا اومد ک خنثی بشع؟
پارسا شریفی
9 ماه پیش
خب ما وقتی میکیم 3 بار مثبت یعنی از تعداد عدد اتمی 3 تا الکترون گرفتیم شده 37 تا الکترون خب اگه 3 تا الکترون گرفته شده رو با 37 تا الکترون جمع کنیم میشه تعداد عدد اتمی یا پروتون
(1)
علیرضا خزایی
2 ماه پیش
خوب توضیح داد که