تست7

4.8/5
(21 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

انبساط های گرمایی

انبساط های طولی
انبساط های طولی

`01:26

2 تمرین

انبساط حجمی
انبساط حجمی

`01:04

1 تمرین

سوالات دیگران

من این سوالو متوجه نشدم گفتیم اونی که ر واقع ضریب بیشتری داره وقتی افزایش دما می‌دیم میاد به سمت پایین همونطور که مس اومد به سمت پایین پس چرا الان اینجا روی به سمت پایین نیومد

طاها خاتمی | آکادمی امروز

طاها خاتمی

4 ماه پیش

سلام هرکدوم ضریبش بیشتر به سمت اونیکی خم میشه

ببین اونی که ضریبش کمتر است نمیتونه به سمت اون یکی خم بشه چون افزایش طولش کمتر است و نمیتواند با ان پیش برود پس همون جوری که اقا طاها گفت به عنوان رمز میتونی بگی ضریبش الفا بیشتره به سمت اون یکی خم میشه یا مثلا بگی اونی که ضریبش بیشتره قدرتش بیشتره و اون یکی را خم میکند

(2)

برجسته بشه یعنی چطوری بشه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

سلام در قسمتی از سؤال که میگه اختلاف طول ۲ میله ۳.۶ می شود . برداشت من اینه که اختلاف طول ثانویه اونا میشه ۳.۶ ولی تو حل میگه اختلاف تغییرات طول شون میشه ۳.۶ ولی با همین جور هم از کجا بفهمیم ∆Lب _ ∆Lآ یا ∆Lآ _ ∆L ب با ۳.۶ برابر میشه ؟؟؟؟ هرچند که جواب هردو یکی میشه ولی با این تفاوت که یکی منفی ودیگری مثبت میشه ؟ اگه میشه یه توضیح بدین .

سلام الان تو مورد ۲ هم که روی به سمت بالا برجسته شده چرا اون نشد ؟

سلام نه چون روی بیشتر از آهن افزایش طول داره،باید نوکش بسمت بالا خم بشه که توی گزینه یک اینطوریه گزینه دو جوری رسم شده که انگار افزایش طول آهن،بیشتر از رویه

@سید محمد متین رشادی الان تو گزینه 1 که روی به پایین خم شده نه به بالا

لطف میکنین راهنماییم کنین 🙏🏻🌹 از یه روش دیگه ام رفتم ولی ب جواب نمیرسم

جواب به صورت صوتی می باشد

سلام اینجوری میشه

سلام میشه سوال ۸توضیح بدید

نفس ‌ | آکادمی امروز

نفس ‌

2 سال پیش

سلام.

(1)

سلام میشه سوال ۳ تمرین رو توضیح بدین

جواب به صورت صوتی می باشد:)

زهرا l | آکادمی امروز

زهرا l

2 سال پیش

سوال ۸ فیلمش نیست جواب میشه ۱۰۰ ؟

سلام وقت بخیر فکر میکنم تو مبحث انبساط طولی تست تو مدل های مختلف کم کار شده چون تو دوره قبلی استاد ک هنوز آپدیت نشده بود تست خیلی بیشتر بود و تنوع بیشتری داشت

سلام دوست عزیز>< چیدمان، انتخاب و نحوه حل سوالات همگی طبق کنکور های جدید تری که برگزار میشن طراحی میشه تمرکزتون رو روی تست های جزوه و بعد از پیدا کردن سطح تسلط کافی حل تست های تالیفی رو بیشتر روش متمرکز بشید =)