بهینه سازی
`00:43
تست بهینه سازی
`00:49
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
نیکان مهربانی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سجاد اسماعیلی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
Mahsa Khashei
فارغ التحصیل تجربی - اصفهان
زهرا کرباس
فارغ التحصیل تجربی -
محمد امین حجتی
فارغ التحصیل تجربی - فارس
کیان محمودی
دوازدهم ریاضی - کردستان
مرضیه کره بندی
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
مانی صالحی
دوازدهم تجربی - خوزستان
مهدی عبدالهی
فارغ التحصیل تجربی - گیلان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
نیکان مهربانی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سجاد اسماعیلی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
Mahsa Khashei
فارغ التحصیل تجربی - اصفهان
زهرا کرباس
فارغ التحصیل تجربی -
محمد امین حجتی
فارغ التحصیل تجربی - فارس
کیان محمودی
دوازدهم ریاضی - کردستان
مرضیه کره بندی
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
مانی صالحی
دوازدهم تجربی - خوزستان
مهدی عبدالهی
فارغ التحصیل تجربی - گیلان
بهینه سازی
`00:43
تست بهینه سازی
`00:49
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
طهورا عیوضی
1 ماه پیش
سلام اگه منظورت اینه که چرا مشتق گرفتیم برابر صفر گذاشتیم دلیلش اینه که خب کلا برای مساعل بهینه سازی که یه رابطه میده اول بعد دوباره یه رابطه دیگه مثلا ماکزیمم یا مینیممش میخواد باید یکی رو بر حسب اونیکی بدست بیاریم بعد جایگذاری کنیم انوقت رابطه مون یه مجهول داره و حالا مشتق میگیریم برابر صفر میزاریم به ما جواب رو میده.