یادبگیریم4:حواس پیکری

5/5
(506 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گیرنده های حسی

سوالات دیگران

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

اینجا میگع حس وضعیت دارای پوشش هست ولی قبلا گفتن که درد و وضعیت انتها آزاد هستن

Shayan Por | آکادمی امروز

Shayan Por

4 ماه پیش

شکل ها چون به طور کامل علمی نیستن برداشت درستی ازشون نمیشه

چرا توی ماهیچه گیرنده دمایی داریم تو کتاب که نگفته چنین چیزی رو

زینب حسینی | آکادمی امروز

زینب حسینی

7 ماه پیش

سلام آیا بافت مخاطی هم گیرنده حس پیکری داره؟

اره

میشه گفت مثلاً تو معده، مننژ و...درد که هست از حس درد در رگ های دیواره آنها یا خود آنها است یا نه خود معده حس درد داره

سلام ارتعاش چیه

حدیث وجدان | آکادمی امروز

حدیث وجدان

7 ماه پیش

سلام وقت بخیر:) ارتعاش یعنی حرکت یک جسم که گیرنده های ما با اون تحریک میشن که البته حس ارتعاش در انسان خیلی کمه .. مثلا وقتی حادثه زلزله اتفاق میوفته حیواناتی مث سگ زود تر از ما میفهمن چون حس ارتعاش اونا از انسان بیشتره .

(2)

مگه این هایپودرم چربی زیر پوست نیستش ؟ به ما گفتن جزو پوست نیست ، اشتباهه ؟

خود استاد هم میگه جزو پوست نیستش توی فصل پنج، توی نظام قدیم میگفتن چربی هم جزو پوست حساب میشه، الان چون نگفته و توی فصل 5 میگه پوست از اپی درم و درم تشکیل شده ما همون دولایه بیرونی و درونی پوست رو در نظر میگیریم.

منظور استاد از اینکه ضعیف شده اینکه یعنی یه زمان قوی بود؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

7 ماه پیش

منظور نسبت به یکسری از جانوران دیگست مثلا خفاش ها یا دلفین ها که با استفاده از انعکاس امواج میتونن تو تاریکی حرکت کنن

(2)

سازش پذیر نیست رو میشه بیشتر توضیح بدید؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

7 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

:> ! | آکادمی امروز

:> !

7 ماه پیش

چرا بخش لاکتیک اسید توی توضیحات استاد نبود ؟ توی کتاب درسی یه مبحثی در این باره توضیح داده شده

تو فصل سه بیشتر می خوانیم

(1)

بخش هایی از کتاب عوض شده مثل لاکتیک اسید که تدریس نشد

..  . | آکادمی امروز

.. .

8 ماه پیش

ببخشید متوجه نمیشم یعنی چی در بخش پوست باهم مشترک اند؟

یعنی در اون قسمت هم درد و هم فشارهست

(1)

ZARA HE | آکادمی امروز

ZARA HE

9 ماه پیش

بی هوازی یعنی چی

تنفس بی هوازی یعنی بدون مصرف اکسیژن فصل پنج سال دوازدهم می‌خونید جزئیاتش رو 🌷

p o | آکادمی امروز

p o

9 ماه پیش

پسپوست به جز اینایی که نوشته شده، وضعیت هم داره دیگه؟ چون غیر حسیه و غیر حسی ها همشون هر 4 گیرنده ی دما-تماس-درد-وضعیت رو دارن

zsb fall | آکادمی امروز

zsb fall

10 ماه پیش

اینجا میگن پوست سه لایه هست و جربی هم جزو اون هست ولی توی فصل من میگن جزو پوست نیست.الان کدومه؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

ولی از کتاب برنمیاد که چربی هم جزء لایه های پوست باشه میگه زیر پوست