= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه سلطانی
2 هفته پیش
ی سوال وقتی چشایی تعادل شنوایی نورون نیستن ولی فعالیت عصبی دارن . و اونایی ک بویایی اند نورون آن و فعالیت عصبی دارن؟
... Tara
5 ماه پیش
سلام ..معلم ما گفته گیرنده چشایی ریز پرز داره ...اشتباهه؟.....به نظر خودمم زوائد سلولی داره گیرنده چشایی
(1)
مرصاد حیاتی
6 ماه پیش
مخاط دهان و حلق اینجا گفته شده ک سنگفرشی هستند ، پی چرا داخل بینی ک باز ب حلق وصل میشه گفته شده مخاط استوانه ای هست؟
آیلار ایمانپور
7 ماه پیش
سلام لطفا یکی ب سوالم پاسخ بده واقعا درک نمیکنم این شکل دومی و سومی کجای زبانند از برجستگی زبان منظورشون چیه د قیقا کجای زبانو نشون میده/////.
مطهره رضائیان
5 ماه پیش
تو این سایت اکثر سوالا جواب داده نمیشه خیالت راحت😑ادعای پاسخگو و پشتیبان و... هم دارن منم درکش نمیکنم و گرنه جواب میدادم
(2)
هانیه افشاری
7 ماه پیش
در فردی که مبتلا به بیماری استیکماتیسم هست دوری یا نزدیکی جسم تاثیری در وضوح تصویر دارد ؟ چرا؟
هانیه افشاری
7 ماه پیش
این سوال ها درسته یا خیر 1-کیاسمای بینایی محلی هست که بخشی از اکسون ها عصب بینایی چشم چپ به نیمکره چپ مخ میرود؟ 2-نقطه ی کور از یاخته های عصبی تشکیل شده؟؟ 3-شکل طبیعی عدسی زمانی ست که ماهیچه های مژگانی در حالت استراحت هستند؟؟؟ 4-بخش نازک شبکیه سلول های مخروطی زیادی دارد؟؟ 5-اعصاب پاراسمپاتیک در ماهیچه های مژگانی و عنبیه ی چشم وجود دارد؟؟ ممنون میشم جواب بدید 💕💕💕💕💕
ستایش نوروزی
5 ماه پیش
1 درست 2 درست 3 درست 4 منظور اینجا لکه ی زرده که بله درسته 5 عنبیه بله اما جسم مزگانی رو نمی دونم
مطهره رضائیان
5 ماه پیش
تو این سایت بی در و پیکر استاد که با این راحتی جواب نمیده ولی خودمون باید به هم کمک کنیم مورد ۳ فکر کنم اشتباهه چون زمانی که ماهیچه مژگانی در حال استراحت باشه عدسی از حالت طبیعی باریک تر میشه و زمانی که در حال انقباض باشه عدسی حالت طبیعی خودش رو داره
(1)
هانیه افشاری
7 ماه پیش
سلام روز بخیر یه سوال عصب چشایی توسط چه سلول هایی تشکیل میشوند دندریت نورون حسی غیر گیرنده ای یا آکسون؟؟؟
z z
7 ماه پیش
سلام هر دو چون استاد گفتند ادغام دندریت پس اون وقت اکسون هم هست پس هر دو
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
7 ماه پیش
تو دوره اول می گفتن تندی علاوه بر تحریک درد از تحریک گیرنده دما به وجود میاد درسته؟
(1)
.. .
8 ماه پیش
ببخشید نمیتونم تصور کنم این برجستگی ها کجای زبان میشن و تو حالت سه بعدیش مشکل دارم میشه توضیح بدید؟
p o
9 ماه پیش
مگه نگفتیم عصب یعنی مجموع اکسون های بلند؟ چرا اینجا گفتن دندریت ها ادغام میشن و عصب چشایی رو میسازن؟! جسم سلولی این دندریت های منشعب کجاست؟!!
مبین سعیدی پویا
8 ماه پیش
لزوما عصب مجموع اکسون های بلند نیست و می تواند شامل دندریت های بلند باشد
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
10 ماه پیش
حس بویایی اصلا پیام نمی فرسته یا اشتباه می فرسته
p o
9 ماه پیش
یا کم میفرسته یا کلا نمیفرسته
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
10 ماه پیش
در قسمت بالایی برجستگی روی زبان هم این جوانه هارو داریم؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
خیر
(1)
(2)
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷