بینایی و چشم(قسمت1)
`01:14
بینایی و چشم(قسمت2)
`01:33
تطابق
`01:20
1 تمرین
بیماری های چشم
`00:47
1 تمرین
شنوایی و تعادل
`01:50
1 تمرین
بویایی و چشایی
`01:41
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمدهادی جودکی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مبینا بیرانوند
دوازدهم تجربی - خوزستان
عباس مطریان پور
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
محدثه معروفخانی
دوازدهم تجربی - قزوین
نگین مستقیمی
دوازدهم تجربی - اصفهان
مهدی حسینی
دوازدهم تجربی - اصفهان
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
مهرانه مراد گنجه
فارغ التحصیل تجربی - قم
فریده خردمند
فارغ التحصیل تجربی - اردبیل
فائزه فدایی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمدهادی جودکی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مبینا بیرانوند
دوازدهم تجربی - خوزستان
عباس مطریان پور
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
محدثه معروفخانی
دوازدهم تجربی - قزوین
نگین مستقیمی
دوازدهم تجربی - اصفهان
مهدی حسینی
دوازدهم تجربی - اصفهان
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
مهرانه مراد گنجه
فارغ التحصیل تجربی - قم
فریده خردمند
فارغ التحصیل تجربی - اردبیل
فائزه فدایی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
بینایی و چشم(قسمت1)
`01:14
بینایی و چشم(قسمت2)
`01:33
تطابق
`01:20
1 تمرین
بیماری های چشم
`00:47
1 تمرین
شنوایی و تعادل
`01:50
1 تمرین
بویایی و چشایی
`01:41
1 تمرین
سوالات دیگران
(3)
ثنا نجف زاده
3 سال پیش
سلام وقتتون بخیر نباید میگفت توانایی عبور از منفذ استخوان جمجه رو دارن این جمله صحیح تر نیست
(1)
کپی لینک
نازنین نمازی
3 سال پیش
سلام وقتت بخیر دوست عزیز خب این جمله صحیح تره و اونم که توی سواله صحیح هست و فقط شما جمله رو با جزئیات بیشتر بیان کردی
(1)
کپی لینک
نازنین نمازی
3 سال پیش
سلام وقتت بخیر دوست عزیز خب این جمله صحیح تره و اونم که توی سواله صحیح هست و فقط شما جمله رو با جزئیات بیشتر بیان کردی
(1)
کپی لینک
ستایش خدمتی
3 سال پیش
سلام روزتون بخیر تست شماره 2 توی فیلم ها نیست ؟!
کپی لینک
نرگس مهدوی
3 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-39387
(1)
کپی لینک
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
4 ماه پیش
سلام میگه اولین سیناپس خودشون رو تو مغز برقرار میکنن خب اینطور نیست دیگه اولین سیناپسشون با اون نورون های حسی غیر گیرنده ایست که یکی تو زبانِ یکی تو بینی ست