یادبگیریم2:به هم بستن مقاومت ها(سری یا متوالی)قسمت2
4.7/5
(53 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه مهدیه
3 ماه پیش
خب تو این سوال میتونه مقاومت دارای 6 اهم با مقاومت دارای 10 اهم با هم موازی باشند درسته؟
Amin reza Salari
4 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی 120مبشه 🤔🤔
هستی پورحکیمیان
3 ماه پیش
فکر کنم شما مجموع مقاومت های آمپر سنج و رسانا رو بدست آوردید. چون آمپر سنج آرمانی نیست باید منهای مقاومت آمپر سنج کنید تا مقاومت رسانا بدست بیاد
الهه کریمی
2 ماه پیش
@زینب مقدم خیلی ممنونم❤
سعید خسروی
4 ماه پیش
سلام کجا میتونیم بگیم جریان تقسیم میشه بین دو سیم ؟
هستی پورحکیمیان
3 ماه پیش
وقتی که مدار موازی بسته شده باشه که تا این قسمت هنوز درس بهش نرسیده
محمد علی میرزاد
9 ماه پیش
4:11 اینجا وسط شکلراه های سیم به 3 بخش شده هم از امپر سنج میتونه گذر کنه و هم از راه مقاومت ها پس چرا متوالی یا همون سری گفتن استاد ؟ تازه از همون مسیر سبز که مشخص کردن هم نکشیدن ولی داخل شکل بعدی اوردنش
Maedeh karami
1 سال پیش
جواب چی یاد گرفتی ها: ۱_الف)بزرگتر ب)بزرگتر ۲_گزینه ۲
(3)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
فاطمه امیری
1 سال پیش
درسته جریان کم میشه چون با مقاومت رابطه عکس داره و از اونجایی که با باز کردن کلید مقاومت r2 به مدار اضافه میشه پس مقاومت معادل افزایش و جریان کم میشه
(1)
سپهر واحدپور
1 سال پیش
یک سوال. یعنی اگه انشعاب داشته باشیم در مدار، مقاومت ها موازی میشن؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله تا حدی چنین چیزی میشه البته باز هم بستگی به نوع مدار داره و باید توی مثال مشخص کرد
(1)
ماهی خانوم
1 سال پیش
اینجا منظور استاد مثال صفحه ۵۷ کتاب درسیه؟
(1)
کاک آمیار نالوسی
1 سال پیش
بله
ماهی خانوم
1 سال پیش
@کاک آمیار نالوسی مرسی عزیزم
مبینا نصیری
1 سال پیش
برای محاسبه ولتاژ از کجا بفهمیم کی از آی آر و کی از اپسیلون منهای آی آر استفاده کنیم
Mohaddeseh ✨
1 سال پیش
سلام اگه ولتاژ دوسر باتری باشه از اپسیلون منهای آی آر استفاده میکنیم ، ولی اگه مقاومت خارجی باشه از آیآر استفاده میکنیم
فاطمه خدادادی
1 سال پیش
و برای شکل cمقاومت ۱۹ و ۱۳ و ۱۵ اهمی رو معادلشون رو بدست بیارم به صورت سری بعد در مدار قرار بدم با دو مقاومت دیگه بشه موازی و برا قسمت دومش هم مقاومت معادل ۷۲ و ۴۵ رو بدست بیارم معادل رو قرار بدم همشون میشه به صورت سری درسته
نرگس مهدوی
1 سال پیش
زینب مقدم
4 ماه پیش
بفرمایین پاسخنامه خدمت شما