یادبگیریم6:مسائل به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی)
سبحان دل افروز
2 ماه پیش
سلام، میشه بگید چرا از روش تشریحی رفتم جواب اشتباه شد مگه نباید جواب ها یکی در بیاد چون اگر ۴رو هم تقسیم بر ۳ کنیم ۱/۳بدست میاد نصفش
نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام لطفاً روش تشریحی به دست آوردن جریان ۶ اهمی رو توضیح بدید
نادیا نوری
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی فقط یدونه ۶ هست که🤷♀️
نرگس کریم ابادی
9 ماه پیش
میشه جواب چی یادگرفتی رو راهنمایی کنید تو نام گذاری قطر وسط مربع مشکل دارم
امیرحسین سلیمی
1 سال پیش
سلام میشه درمورد اینکه چرا 6 و12 موازی شدن توضیح بدید چون استاد در یاد بگیریم قبل گفتن که اونایی موازی هستند که رنگ دو سر مقاومت شون با دو سر باتری باهم کلا شبیه باشه ولی اینجا 6و 12 با دوسر باتری همرنگ نیست و باهم موازی شدن
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
سلام رفیق . شما دو تا بحث رو با هم ترکیب کردی اونی که شما میفرمایید که نام دو سر مقاومت با نام دو سر باتری یکی باشه رو جدا میکنیم . دورش خط میکشیم که فراموش نکنیم در آآآآآآخر سر با همه مقاومتهایی که قراره بدست بیاریم ، موازیش ببندیمش اما دوتا یاهر چند تا مقاوتی که دو سر شون با هم هم نام باشن رو موازی میبندیم حالا اگر دو تا مقاومت تنها در یک سرشون عین هم بودن و بین شون سیم اضافی نبود اونا رو هم سری میبندیم
مرجان عرب سرهنگی
1 سال پیش
سلام اگه ما مقاومت ۶ اهمی رو که فهمیدیم حاصل متوالی بودن ۲و۴ هست بدست اومد ،،، سمت مقامت ۲ اهمی بزاریم ،، باز هم ۶ ک بدست اومده با اون ۶ قبلی موازی به حساس میان؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
عارفه ریوندی
1 سال پیش
سلام دوستان میشه یک نفر جواب چی یاد گرفتی را به صورت تشریحی جواب را بگذارد
مشکات الهیان
1 سال پیش
سلام، اول میایی نام گذاری میکنی بعد سری و موازی اینارو مشخص میکنی ، o' ، x چون که با نام دو سر برابر پس موازی با همشون Xz و zo' هم که باهم سری ، o'x و ox هم باهم سری سریارو باهم معادل سازی میکنی در آخر همه رو موازی میکنی با o'x ، معادل بدست میاری
(1)
Maedeh karami
1 سال پیش
جواب چی یاد گرفتی میشه ۳؟؟
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
مشکات الهیان
1 سال پیش
منم مقاومت معادل رو سه بدست اوردم
(1)
اهورا جلیلی
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر باشه من همین جریان رو از روش تشریحی به دست اوردم بهم 8/3 رو داد اومدم V=16 و V=V=V و طبق رابطه ی I R=V/I جایگذاری که کردم شد 16/6 که ساده کردم بهم هشت سوم رو داد
نادیا نوری
3 ماه پیش
منم دقیقا همینو به دست آوردم
سارا ایرانی
1 سال پیش
جواب سوال چی یاد گرفتی چی میشه با روش حلش؟
مشکات الهیان
1 سال پیش
سلام، اول میایی نام گذاری میکنی بعد سری و موازی اینارو مشخص میکنی ، o' ، x چون که با نام دو سر برابر پس موازی با همشون Xz و zo' هم که باهم سری ، o'x و ox هم باهم سری سریارو باهم معادل سازی میکنی در آخر همه رو موازی میکنی با o'x ، معادل بدست میاری
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام سوالتون از همین زمانی که مشخص کردین هست؟؟
امیر خداوردی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی بله
امیر خداوردی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی بله
مبینا رازبان
1 سال پیش
سلام نمیشه کلا ۱O نذاریم برای رنگ ابی مثلا یه حروف دیگه بزاریم
تبسم عسگری
1 سال پیش
سلام فرقی نداره خواستی اصلا ستاره بکش😂❤
(1)
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام هزار تا عدد ۶ اینجا میبینم😊 کدومش رو میگید ؟ (ریپلای نباشه 🌷)