تست4

4.9/5
(286 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با الکتروشیمی و عدداکسایش

تست های عدداکسایش
تست های عدداکسایش

`00:43

1 تمرین

سوالات دیگران
Zahra =) | آکادمی امروز

Zahra =)

2 ماه پیش

ممنون میشم یک نفر توضیح بده🥲

علی  محمدی  | آکادمی امروز

علی محمدی

1 سال پیش

توی همچین سوالی اگه یه اتم باشه منفی 4 و یکی دیگه باشه مثبت 3 کدومش عدد اکسایش بزرگتره؟

خب اصولا اونی که مثبته،بزرگتره اما اگر بگه (اندازه عدد اکسایش)،قدر مطلق رو باید در نظر بگیری

@سید محمد متین رشادی تا جایی که حضور ذهن دارم باید به این شکل باشه

میتونستیم وقتی گزینه 2 رو بررسی کردیم همونجا دو رو بزنیم بدون اینکه بقیه رو بررسی کنیم چون بالا ترین حد که میتونه بشه 4 بوده؟

(3)

درود. سوال منم هست. فک کنم بشه.

سحر محسنی | آکادمی امروز

سحر محسنی

2 سال پیش

سلام بله قطعا

چطوری نیتروژن رو مثبت یک لحاظ کردن؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 سال پیش

اصلا درباره نیتروژن حرف نزده که واسه مورد یک🤔

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 سال پیش

@عرفان امیری سلام وویس