= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سمیه جعفری
1 ماه پیش
حالت بندی منفی چرا _2xشد حالت بندیان رو متوجه نمیشم کسی میتونه واضح بگه بچه ها
پریا انوشا
2 ماه پیش
چرا سوال ۱۰ نیست توی تستا
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
منم ندارمش به پشتیبانی اطلاع بدید
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
میتونید بازه بندی ایکس ها رو توضیح بدین ؟ مثلا تا اینجا مثبته بعدش ی بار منفی میشه اینو متوجه نمیشم
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی برای همه سوالایی ک نیاز به بازه بندی مثلا اون ایکس باشه هم اینجوریه؟
نگین علیزاده
10 ماه پیش
میشه لطفا این سوالو توضیح بدین
خدا بزرگه :)
9 ماه پیش
سلام دوست عزیز . کل سوال رو مشکل داری؟ بنظرم دوباره بشین ویدیو رو ببین و به تک تک صحبت های استاد توجه کن . بعضی وقتا اگر بعد چند وقت دوباره به مسئله نگاه کنیم ، مشکل حل میشه و بهتر میفهمی سوال رو ... ویدیو رو نگاه کن بازم اگر مشکل بود کامنت بزار و پیگیر باش که سوالت رو جواب بدن ( یعنی چه ما جواب بدیم چه کارشناس ها، منظور این که کلا پیگیر باش )
مینا علی عباسی
1 سال پیش
دقیقه1:54 ایکس بزرگتر و کوچیکتر صفر چجوری بدست اومد؟ منفی6x و پایینی منفی2x اینا چجوری بدست اومدن؟ متوجه نشدم 🤦🏼♀️
پوریا خیره کش
1 سال پیش
ببین توی قدر مطلق مثبت (بیشتر از صفر) قدر مطلق خودش میاد بیرون یعنی ۲x+۴x:۶x حالا تو منفی x هارو پشتی حساب کن اما اگه قدر مطلق منفی باشه، قرینه اش میاد بیرون خب از هم کم میشن که میشه منفی دو ایکس
maryam chaghaei
1 سال پیش
میشه خواهش کنم طرز رسم نمودار زرد رو برام توضیح بدین ؟؟ یا اینکه تدریسش کدوم فصله ؟؟ (تمرین 6)
(1)
maryam chaghaei
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی مرسییییی متوجه شدم
(1)
اسما کریمی
1 سال پیش
سلام امکاننش هست نمودارشو برام بکشید بدون تغییر ینی 2 رو نبرید اونور من میکشم اصن این بازه نمیشه و مشخص کنید بازه شو مرسی
رضا آفاقی
2 سال پیش
https://emrooz.ir/courses/252/9123/65355
(2)
زهرا ارامی
2 سال پیش
@رضا آفاقی ممنون
کیمیا ساعدپناه
2 سال پیش
سلام وقتتونبخیر میشه تمرین ۶ رو توضیح بدین ممنون از شما
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
سلام تمرین ۶ کدومه؟!!
یگانه زاهدی
10 ماه پیش
سلام تست ۶ منظورت؟؟
کیمیا ساعدپناه
2 سال پیش
سلام وقت بخیر نمیتونیم وقتی که در منفی دو ضرب کردیم بعدش نمودار بکشیم ؟ من در این روش کمی مشکل دارم که استاد حالت بندی کردن ممنون میشم راهنماییم کنید
Hhh Bb
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً مجدد کامنت بذارید و عکس پاسخنامه رو هم کامل بفرستید ریپلای نباشه 🌷