= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Homa ..
3 ماه پیش
کمترین مقدار و بیشترین مقدار رو اصلا متوجه نمیشم کلا قاطی کردم وقتی دهانه رو به پایین باشه چطوری من بیشترین مقدار رو حساب کنم یا برعکس وقتی دهانه روبه بالا باشه چطوری بیشترین مقدار رو بدست بیارم تروخدا یکی اینو برای من توضیح بده دارم از دستش دیوونه میشم
لعیا براتی
1 سال پیش
اونجایی که k رو به دست میاریم ، منفی ۲۲/۴ رو ساده کردم میشه منفی ۱۱/۲ چرا استاد نوشتن مثبت ۱۱/۲ ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام هردو طرف منفی داره و منفی ها با هم ساده میشن
صهبا شیحکی
1 سال پیش
سلام متوجه نشدم چرا از منفی دلتا ب روی 4a استفاده شد:/
(1)
صهبا شیحکی
1 سال پیش
@زینب مقدم اهااا:) ممنون
مریم قربانی
1 سال پیش
سلام.همون اول هم میشد فهمید وقتی دلتا شد ۳،رادیکال ۳فقط تو گزینه ۳ هست
زینب مقدم
1 سال پیش
👍
ثنا کاظم زاده
2 سال پیش
از کجا فهمیدیم بیشترین مقدار مال y راس سهمیه؟
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
سلام. سهمی که ضریب ایکس دوش منفی باشه یه سهمی رو به پایین هست و درواقع بیشترین مقدارش یه عدده که میتونی پیداش کنی.
Z.Zruqv .Ln
3 سال پیش
سلام ببخشید برای این سوال نمیشه k رو بدست میآوریم و صرفا مقدار دلتا رو بدست بیاریم که همشون سه میشه و بریم تو اون حالا رابطه بذاریم و ریشه هاشو بدست بیاریم؟
(2)
آرش سوزنگر
3 سال پیش
سلام من از راه b-/2a طول راس سهمی رو بدست آوردم. عرض رو هم که بهمون داده بود تو معادله جایگذاری کردم. k رو 10 بدست آوردم. چرا متفاوت شد؟ راهی که رفتم اشتباه بوده؟ یا محاسباتم اشتباه بوده؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود بله اشتباه محاسباتی داشتید
آرش سوزنگر
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی درود چندین بار امتحان کردم k رو 10 میده این روش
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@آرش سوزنگر راه حل خودتون رو آپلود کنید
آرش سوزنگر
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی متوجه شدم، تو جایگذاری طول راس سهمی، منفی رو به توان دو رسونده بودم، در واقع منفی رو لحاظ نکرده بودم
(1)
متین معزی
3 سال پیش
سلام 4k_چطوری بدست اومد؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود در رابطه دلتا داریم بی به توان ۲ منهای چهار ac منفی k +4 تحت عنوان c هست که همونطور که گفتم ضربدر منهای ۴ میشه منهای چهار پشت پرانتز در k داخل پرانتز ضرب میشه، میشه منفی 4k
S H
3 سال پیش
سلام و وقت بخیر مثلا اگه توی گزینه ها دو گزینه دو تآ جواب داشت و دو گزینه یک جواب داشت و با توجه به اینکه گفته محور x ها را با کدوم طول قطع می کنه و چون نگفته طول"ها" پس ما اون گزینه هایی رو حساب می کنیم که یک جواب داره و دلتا رو مساوی صفر می گیریم ؟
(1)
صبا صفایی
3 هفته پیش
سلام وقتی که ضریب xبه توان 2 یعنی همون aعددی مثبت باشه دهانه سهمی روبه بالا و فقط minرو مشخص میکنه نه maxرو و وقتی aمنفی باشه دهانه سهمی رو به پایین و فقطmaxرو مشخص میکنه نه min v رو.
(1)