بهینه سازی
`00:43
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حسین صادقی
دهم تجربی - البرز
سجاد اسماعیلی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
رسول صارمی
یازدهم تجربی - خراسان رضوی
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
ستایش صفدری
دوازدهم تجربی - البرز
عارف حیدرپور
دوازدهم ریاضی - اصفهان
علی کرد
دوازدهم ریاضی -
علی زارع
دوازدهم ریاضی -
Ham Hush
فارغ التحصیل ریاضی -
رعنا نجات
دوازدهم ریاضی - البرز
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حسین صادقی
دهم تجربی - البرز
سجاد اسماعیلی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
رسول صارمی
یازدهم تجربی - خراسان رضوی
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
ستایش صفدری
دوازدهم تجربی - البرز
عارف حیدرپور
دوازدهم ریاضی - اصفهان
علی کرد
دوازدهم ریاضی -
علی زارع
دوازدهم ریاضی -
Ham Hush
فارغ التحصیل ریاضی -
رعنا نجات
دوازدهم ریاضی - البرز
بهینه سازی
`00:43
سوالات دیگران
(2)
طهورا عیوضی
1 ماه پیش
سلام اگه منظورت اینه که چرا مشتق گرفتیم برابر صفر گذاشتیم دلیلش اینه که خب کلا برای مساعل بهینه سازی که یه رابطه میده اول بعد دوباره یه رابطه دیگه مثلا ماکزیمم یا مینیممش میخواد باید یکی رو بر حسب اونیکی بدست بیاریم بعد جایگذاری کنیم انوقت رابطه مون یه مجهول داره و حالا مشتق میگیریم برابر صفر میزاریم به ما جواب رو میده.