یادبگیریم 2:رسم نمودار تابع [f(x)]=y

4.8/5
(26 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

رسم نمودار تابع شامل جزء صحیح

نمودار توابع شامل جزء صحیح
نمودار توابع شامل جزء صحیح

`01:14

2 تمرین

سوالات دیگران

سلام میشه یه بار دیگه اینو توضیح بدید

سلام اسکرین بفرستید ویدیو برام باز نمیشه ریپلای نباشه 🌷

گیتی زمانی | آکادمی امروز

گیتی زمانی

10 ماه پیش

سلام میشه لطفاً این و توضیح بدید چجوری حل میشه ؟

چرا بین صفر و یک شد؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

یگانه احمدی | آکادمی امروز

یگانه احمدی

11 ماه پیش

میشه لطفاً این تست رو توضیح بدید از دو راهی که استاد گفتن حل کردم دو جواب متفاوت بدست میاد عکسشو براتون ارسال کردم

جواب چی یاد گرفتی گزینه ی دو

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

@سید محمد متین رشادی سلام پاسخنامه کجاست؟

اگه با همین روش استاد تو امتحان نهایی بنویسیم قبول میکنن؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

چی یادگرفتی میشه گزینه 2

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

👍

Amir Taha .... | آکادمی امروز

Amir Taha ....

1 سال پیش

میشه چی یادبگیریم رو توضیح بدید

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام اگر به ایکس و ایگرگ نمودار دقت کنی نمیشه تابع رادیکالی در نظر گرفت چون اگر ایکس نموادر رو 2 در نظر بگیریم میشه رادیکار 2 که از خوده 2 کمتره در حالی که ایگرگ نقطه 2 همون 2 هست .... عدد 3 هم ایرگش کمتر از خوده 3 میشه ... ولی توی تابع قدر مطلقی اگر دقت کنی همون عدد هستش مثلا قدرمطلق عدد 3- میشه 3 که تو نموادر به همین صورت هست پس براکت تابع قدرمطلقی هست و میشه گزینه دوم

سلام خسته نباشید

سلام ممنون

چی یادگرفتی 2

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

👍👍

جواب چی یاد گرفتی میشه گزینه ی دوم؟یعنی براکت قدرمطلق؟

میشه گزینه چون اگر به اعداد تابع دقت کنی جدا از براکتی که دور هر دو گزینه هست ...اول خوده تابع رو رسم کنی نمیشه تابع رادیکالی چون رادیکال عدد2 از 2 کمتره و میشه 1 و خورده ای پس میشه قدر مطلقی چون اگر یکی از ایکس های چه سمت راست نموادر چه سمت چپ رفتن داخل قدرمطلق و مثبت هست ...

A a | آکادمی امروز

A a

2 سال پیش

ببخشید مثل این سوالی که عکسش رو بارگذاری کردم ، اگه یه تابعی درون. جز صحیح باشه و اعمالی هم روش انجام بشه رسمش چجوریه؟

(1)

چرا رادیکالی در میاد پس من متوجه نشدم این تیکه رو

اوکی؟

من نفهمیدم چرا باید توخالی هارو به توپر بغلیش وصل کنیم

سلام.. این مدل کشیدن تابع براکتی هست چون میخواد یه بازه رو مشخص کنه.مثلا عددی بین صفر تا یک براکتش میشه صفر پس صفر توپره و یک توخالی. و در اینجا به دلیل اینکه کل تابع داخل براکت هست هر مقدار به ایکس بدیم yهای صحیح بهمون میده.

سلام خسته نباشید من دوبار ویدیو رو دیدم ولی چی یادگرفتی رو متوجه نمیشم ممنون میشم روند حلش رو توضیح بدید:(

(2)

میتونی اینجور بگی که چون نمودار هم سمت مثبت ها هست هم سمت منفی ها ، پس گزینه یک نمیتونه باشه . چون رادیکال با فرجه دو فقط سمت مثبت ها هست !!

(4)