= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
طیبه محمودی
1 ماه پیش
پاسخ چی یاد گرفتی ۲ گزینه ۱✅️
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
طیبه محمودی
1 ماه پیش
سلام جواب چییادگرفتی دوم میشه گزینه اول ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
مبینا برالی
1 ماه پیش
اینجا متوجه نشدم یعنی چی که ضریب مهم نیست
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
M.S .H
4 ماه پیش
سلام...وقت بخیر می تونیم اینجا در - ضرب نکنیم؟یعنی بشه۳به توان۲ در ۳ به توان X- منهای ۱
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام اون هم درسته خواستی محض احتیاط عکس رسمت رو بفرست ریپلای نباشه 🌷
سعید خسروی
4 ماه پیش
سلام مگه تابع نمایی همیشه بالای محور xنیست چرا اینجا آمده پایین؟
محمد طاها خزاعی پور
3 ماه پیش
تو حالت بیس و سادش بالای نمودار ایکس ولی وقتی انتقالش میدی هر جایی می تونه باشه
مهدی جلیل زاده
4 ماه پیش
دقیقه ۱۷.۴۴ استاد جور دیگه ای حل کردن ولی من با روش قبلی استاد حلش کردم و درست اومد در واقع روش حل متفاوت بود ایا این روش درست است یا باید وقتی ضریب x منفی هست به روش استاد حلش کنیم؟ به طور کلی حل این نوع سوال با این روش درست است یا خیر؟
z z
6 ماه پیش
سلام میشه این سوال رو توضیح بدید واینکه چرا در بخش پایینی برای صفر کوچکتر مساوی رو نگذاشته ؟؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام لطفاً عکس سوال و پاسخنامه با هم بفرستید ریپلای نباشه 🌷
حسین سعادت یار
7 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
در بخش دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید قرار داده شده