نمودار توابع نمایی و لگاریتمی

4.8/5
(86 رای)
سوالات دیگران

سلام وقتتون بخیر باشه .ببخشید من در این سوال a رو عدد ۱ بدست آوردم ولی استاد میگن که a میشه ۲ .خواستم بپرسم‌ جواب اصلی ۵ نمیشه؟؟؟؟

سلام و درود شما درست حل کردید استاد دچار اشتباه سهوی شدن

@سجاد اسماعیلی خودشون مدام تکرار کردن یک میشه اما عدد دو رو نوشتن

عرفان حسنی | آکادمی امروز

عرفان حسنی

3 سال پیش

نه شما درست حل کردید

. . | آکادمی امروز

. .

2 سال پیش

دقیقاا

سلام خسته نباشید

پاسخ بصورت ویس قرار گرفت.

مممنونم از اینکه جواب دادین ولی صداتوت پر از نویزه و من اصلا متوجه نمیشم چی میگین

پاسخ بصورت ویس قرار گرفت.

@سجاد اسماعیلی خسته نباشید آقای اسماعیلی وقتتون بخیر. ممنون بابت رفع این ابهام چون سوال من هم بود. فقط یه چیزی رو نمیفهمم شاید بخاطر همین باشه که هنوز فصل لگاریتم رو ندیدم. من وقتی نمودار اصلی این مثال دوم درسنامه رو طبق توضیحاتتون میخوام رسم کنم، (دقیقه 16:40 ویدیو)... خب اونی که استاد کشیدن رو نسبت به محور y ها قرینه میکنم میوفته سمت چپ محو x ها... در حالی که مجانب قائمش خط x=3 هست. مگه میشه نمودار لگاریتم بیاد مجانب قائم رو قطع کنه؟

@................ ........................ سلام و درود خواهش میکنم من توی این شکل نمی‌بینم که نمودار مجانب رو قطع کرده باشه در واقع قطع نمیکنه اگر برای شما قطع کرد پس بد رسم کردید

Hhh Bb | آکادمی امروز

Hhh Bb

2 سال پیش

@سجاد اسماعیلی سلام میشه لطفا نمودار نزولی و قبل از صعودی شدن و قرینه شدن نسبت به محور y و رسم کنید ؟ ممنون میشم در مثال دو که لگاریتم ۶_۲xبر پایه ۱/۲و خواسته

پاسخنامه سوالات کجاست

در بخش دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید قرار داده شده

پاسخ چی یاد گرفتی ۲ گزینه ۱✅️

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام

سلام ☘️

سلام جواب چی‌یادگرفتی دوم میشه گزینه اول ؟

سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

چرا وقتی y رو صفر گذاشتن عبارت لگاریتم ایکس منهای یکه چرا منهای سه نیست

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اینجا متوجه نشدم یعنی چی که ضریب مهم نیست

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب به صورت صوتی یا تصویری می باشد:)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

درود ممکنه لطفا توضیح بدید که اگر بخواهیم نمودار این عبارت رو به شکل مرحله به مرحله بکشیم چطور میشه ؟ (نه با این روش که تستی تر هست )

من برای این سوالا اینجوری نمینویسم که اگر x مثبت باشه چی میشه منفی باشه چی میشه ، میگم چون x قدرمطلق داره میخوایم همه x ها مثبت باشن پس سمت چپ محور طولها رو حذف میکنیم راست نمودار رو نسبت به محور Y ها قرینه میکنیم . اگر کل تابع قدر مطلق داشت یعنی میخوایم y ها مثبت بشن پس عرضهای منفی رو نسبت به محور x ها قرینه میکنیم ‌. درسته ؟

توی سوال اخر که استاد حل کردن مگه منفیِ پشتِ X داخل پرانتز نیست؟مگه وقتی این حالت بود نباید نمودهر رو نسبت به محور Yها قرینه میکردیم ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 ماه پیش

سلام نازنین جان وقتت بخیر ❤️ دقیقه سوال رو مشخص کن یا اسکرین شات بده ازش

@زینب مقدم دقیقه ۱۶:۴۷ استاد دارن بر اساس منفی ای که پشت ایکس هست نمودار صحیح رو رسم میکنن سوالم مربوط به این حرکت بود❤️

درود مگه a عدد دو بدست نیومد منفی دو رو جایگذاری کنیم علامتش با علامت منفی a ضرب شد و شد دو چرا استاد وقتی که نقطه منفی یک و صفر رو جایگذاری کردن a رو منفی دو نوشتن

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

پارمیس . | آکادمی امروز

پارمیس .

4 ماه پیش

@زینب مقدم مچکرم ❤️

چه بلایی سر منفی که فاکتور گرفتیم آمد؟ کجا رفت؟ چطور منفی رو فاکتور گرفتیم؟

M.S .H | آکادمی امروز

M.S .H

4 ماه پیش

سلام...وقت بخیر می تونیم اینجا در - ضرب نکنیم؟یعنی بشه۳به توان۲ در ۳ به توان X- منهای ۱

سلام اون هم درسته خواستی محض احتیاط عکس رسمت رو بفرست ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی نمودار توابع نمایی و لگاریتمی حسابان یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز