تست 4

4.9/5
(33 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با نمودار توابع نمایی و لگاریتم

نمودار توابع نمایی و لگاریتمی
نمودار توابع نمایی و لگاریتمی

`00:59

2 تمرین

سوالات دیگران

درود مگه a عدد دو بدست نیومد منفی دو رو جایگذاری کنیم علامتش با علامت منفی a ضرب شد و شد دو چرا استاد وقتی که نقطه منفی یک و صفر رو جایگذاری کردن a رو منفی دو نوشتن

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

پارمیس . | آکادمی امروز

پارمیس .

4 ماه پیش

@زینب مقدم مچکرم ❤️

نمیفهمم سوالش درسته ؟ مگه چون پایش دوعه نباید نمورا صعودی باشه این چرا نزولیه ؟

بچه ها سوالی که در جزوه هست با سوالی که درون فیلم حل شد یه کم متفاوته . در فیلم 2 به توان x+b هست در جزوه یک دوم به توان X+b هست و جواب سوال جزوه گزینه 2 میشود و b=0 است.

(5)

سلام بله درسته a = 2 b = 0 نمودار هم نزولی 👌

(1)

نقطه برخورد با محور y میشه منفی 1.75 درسته؟

سلام میشه بگید چطوری به دست آوردید

@فرشته پرتوی هر وقت خواستید مختصات نقطه برخورد نمودار با محور x رو پیدا کنید y رو صفر قرار بدین و هر وقت خواستید مختصات نقطه برخورد نمودار با محور y رو پیدا کنید x رو صفر قرار بدین

برای ما تو جزوه یک دوم هست . اگر یک دوم باشه آیا جواب من درست هست ؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-1288?comment_id=656275#comment-656275

سلام aمگه 2-نیس با2+جمع بشه میشه صفر چرا استاد فقط2درنظرگرفتن منفیشو درنظرنگرفتن

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

@سید محمد متین رشادی 👌🏻ممنون از پاسخگویی🙏🏻✨

سلام من اینجا b رو یک عدد دیگه بدست آوردم میشه توضیح بدید کجا اشتباه کردم

جواب به صورت صوتی می باشد:)

اصلا این قسمت معادله رو متوجه نشدم چرا 2 توان 1 گرفت ؟ و چجوری b با دوتا منفی 1 رفت اونور ؟ 2 ها چیشدن

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام میشه این توضیح بدید؟

سلام عکس بقیه گزینه هاشم بفرست برام

سلام میشه این توضیح بدید

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام میشه این سوالو توضیح بدین

سلام وقت بخیر میشه سوال۲ تمرین یاد بگیریم رو توضیح بدید؟

نسا سیف | آکادمی امروز

نسا سیف

2 سال پیش

سلام. سوال داخل جزوه با سوالی که استاد حل کرد یکم فرق داره. ممکنه بگین درست نوشتم یا نه؟

(6)

رزا ۔۔۔ | آکادمی امروز

رزا ۔۔۔

2 سال پیش

بلہ منم اینطوری نوشتم

چرا بجای عدد 2 عد1/2 رو نوشتین؟

نسیم رحمتی | آکادمی امروز

نسیم رحمتی

2 سال پیش

منم همینو بدست اوردم

سلام وقت بخیر اینجا چرا برای x های کوچکتر از صفر مساوی نزاشتیم

سلام من این قسمت اینکه بخاطر منفی نسبت به محور X قرینه کرد متوجه نشدم مگه وقتی پشت x منفی هست نباید نسبت به محور y قرینه کنیم ؟

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

2 سال پیش

سلام وقتی منفی در x ضرب شده باشه باید x ها قرینه شن وقتی به تابع اعمال شده باشه باید y ها قرینه شن