مفهوم مشتق
`00:45
فرمولهای مشتق
`00:50
تست فرمولهای مشتق (۱)
`00:38
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:50
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
امیرمحمد فرامرزی
-
ارش کسرایی
دوازدهم ریاضی - تهران
امیرحسین صفدری
دوازدهم ریاضی - البرز
علی میرزامحمدی
یازدهم ریاضی -
کیانا خواجه
دوازدهم ریاضی - سیستان و بلوچستان
امیرعلی هاشمی
دوازدهم ریاضی - بوشهر
محمدامین بلوری
یازدهم ریاضی - قم
محمدامین بلوری
یازدهم ریاضی - قم
Zahra Saber
یازدهم ریاضی -
Nasim Tavakoli
یازدهم ریاضی -
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
امیرمحمد فرامرزی
-
ارش کسرایی
دوازدهم ریاضی - تهران
امیرحسین صفدری
دوازدهم ریاضی - البرز
علی میرزامحمدی
یازدهم ریاضی -
کیانا خواجه
دوازدهم ریاضی - سیستان و بلوچستان
امیرعلی هاشمی
دوازدهم ریاضی - بوشهر
محمدامین بلوری
یازدهم ریاضی - قم
محمدامین بلوری
یازدهم ریاضی - قم
Zahra Saber
یازدهم ریاضی -
Nasim Tavakoli
یازدهم ریاضی -
مفهوم مشتق
`00:45
فرمولهای مشتق
`00:50
تست فرمولهای مشتق (۱)
`00:38
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:50
سوالات دیگران
(1)
NAFAS
11 ماه پیش
یجا تو درسنامه استاد اومدن اون عبارت که به توان ی کسر منفی رسیده بود رو کلا برداشتن گذاشتن به صورت رادیکالی تو مخرج که توانش هم مثبت شد بعد اون دو تا ضریب هم صورت ها در هم ضرب میشه مخرج هم در رادیکال اینجا چرا این کارو نکردن؟! (البته این سخت تره) اما از کجا متوجه بشیم کجا باید از کدوم روش بریم؟
کپی لینک