یادبگیریم4:تعداد الکترون های مبادله شده

5/5
(17 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی بااکسایش وکاهش و سلول گالوانی

انجام واکنش با سفر الکترون
انجام واکنش با سفر الکترون

`00:42

1 تمرین

تعداد الکترون های مبادله شده
تعداد الکترون های مبادله شده

`00:53

1 تمرین

نیروی الکتروموتوری و سری الکتروشیمی
نیروی الکتروموتوری و سری الکتروشیمی

`01:43

1 تمرین

انجام پذیر بودن یا نبودن واکنش ها
انجام پذیر بودن یا نبودن واکنش ها

`00:46

1 تمرین

مسئله های سلول های گالوانی
مسئله های سلول های گالوانی

`00:35

1 تمرین

سلول سوختی منبعی برای تولید انرژی سبز
سلول سوختی منبعی برای تولید انرژی سبز

`00:38

1 تمرین

 خوردگی و حفاظت کاتدی
خوردگی و حفاظت کاتدی

`01:01

2 تمرین

سوالات دیگران

سلام میشه این سوال رو تشریحی حل کنین ممنون میشم

در این بخش چرا ترتیب ( کاهندگی) رو مینویسیم ؟ مگه فلز ها الکترون رو از Cu دوبارمثبت نمیگیرن،میشه کاهش و نقش اکسندگی فلز ها؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

سلام در نهایی از استوکیومتری سوال میدن ؟ یا این بخش مختص کنکوره ؟

سینا ندیمی | آکادمی امروز

سینا ندیمی

3 هفته پیش

سلام معمولا نه ولی میتونن بدن

(1)

سلام بله ممکنه سوال بیاد

(1)

سلام و عرض ادب میشه این سوال رو برامون بروش تشریحی حل کنید چون من استکیومتری به روش تشریحی بلد نیستم

(1)

سلام بفرمایید

تو واکنش متان اگه عدد اکسایش اکسیژن رو حساب میکردیم چطور میشد

سلام بفرمایین

@محدثه باشتنی همون میشه جواب

سلام و وقت بخیر و عرض خسته نباشید در این قسمت چرا ۸ تا الکترون از دست داده؟؟

این سوال رو متوجه نشدم کلا اگه میشه یکی بهم واضح تر توضیح بده ممنون

سلام لطفا عدد اکسایش zn توضیح میدین؟؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Beni 🖤 | آکادمی امروز

Beni 🖤

6 ماه پیش

توی نهایی هم استوکیومتری میدن؟

ببخشید تو نهایی ام میشه این کارو کرد؟

اگه H حساب کنیم چجوری میشه من حساب که میکنم 8 نمیشه میشه تویح بدین

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا کربن در co2 مثبت چهار است ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام توضیحات استوکیومتری تو کدوم یادبگیریمه؟

عباس ترابی | آکادمی امروز

عباس ترابی

7 ماه پیش

سلام..اگه منظورتون استوکیومتری واسه این مبحثه که داخل همین فیلم اقا گفتش...اگه از پایه استوکیومتری رو میخوان باید برین تو شیمی دهم فصل 1 ب ترتیب استوهارو ببینین بیاین جلو... به طور خاص و مخصوص واسه استو این بخش فیلمی نیست...

(1)

@عباس ترابی آره کلی منظورم بود ممنون

(1)

چطور بفهمیم اکسیژن صفر بوده شد منفی ۲

نرگس روایی | آکادمی امروز

نرگس روایی

7 ماه پیش

با پدیده ای به نام عدد اکسایش- یه جا O2 داری که عدد اکسایش اکسیژن اینجا صفره. چون عناصر در حالت آزاد عدد اکسایششون صفره. یه جا دیگه CO2 داری. که طبق روال اکسیژن عدد اکسایشش -2 میشه.

یه سوال داشتم همه ی واکنش های خود به خودی گرماده اند ؟ { در چارچوب کنکور }

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

نه