یادبگیریم4:تعداد الکترون های مبادله شده
5/5
(17 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آیسل موحدی
3 هفته پیش
در این بخش چرا ترتیب ( کاهندگی) رو مینویسیم ؟ مگه فلز ها الکترون رو از Cu دوبارمثبت نمیگیرن،میشه کاهش و نقش اکسندگی فلز ها؟
(1)
آیسل موحدی
3 هفته پیش
سلام در نهایی از استوکیومتری سوال میدن ؟ یا این بخش مختص کنکوره ؟
سینا ندیمی
3 هفته پیش
سلام معمولا نه ولی میتونن بدن
(1)
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
سلام بله ممکنه سوال بیاد
(1)
مهدی بوستانی
4 ماه پیش
سلام و عرض ادب میشه این سوال رو برامون بروش تشریحی حل کنید چون من استکیومتری به روش تشریحی بلد نیستم
(1)
فاطمه بیک محمدی
4 ماه پیش
تو واکنش متان اگه عدد اکسایش اکسیژن رو حساب میکردیم چطور میشد
محدثه باشتنی
1 هفته پیش
@محدثه باشتنی همون میشه جواب
زینب همت زاده
7 ماه پیش
سلام توضیحات استوکیومتری تو کدوم یادبگیریمه؟
عباس ترابی
7 ماه پیش
سلام..اگه منظورتون استوکیومتری واسه این مبحثه که داخل همین فیلم اقا گفتش...اگه از پایه استوکیومتری رو میخوان باید برین تو شیمی دهم فصل 1 ب ترتیب استوهارو ببینین بیاین جلو... به طور خاص و مخصوص واسه استو این بخش فیلمی نیست...
(1)
زینب همت زاده
7 ماه پیش
@عباس ترابی آره کلی منظورم بود ممنون
(1)
امیررضا شرفی
9 ماه پیش
چطور بفهمیم اکسیژن صفر بوده شد منفی ۲
نرگس روایی
7 ماه پیش
با پدیده ای به نام عدد اکسایش- یه جا O2 داری که عدد اکسایش اکسیژن اینجا صفره. چون عناصر در حالت آزاد عدد اکسایششون صفره. یه جا دیگه CO2 داری. که طبق روال اکسیژن عدد اکسایشش -2 میشه.
alaa gholami
1 سال پیش
یه سوال داشتم همه ی واکنش های خود به خودی گرماده اند ؟ { در چارچوب کنکور }
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
سلام