= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه عباسی
3 ماه پیش
سلام خسته نباشید واکنش در ابتدا موازنه نیست چطوری باید رفت الان استاد برای n به فرض این رفت که موازنه نیست اما برای h واکنش رو موازنه شده حساب کرد می شه این رو توضیح بدید چون من ابتدا برای n موازنه سده گرفتم و b رو عدد 1 گرفتم
دینا انصاری
1 سال پیش
چرا HNO3 تبدیل شد به NO3 منفی؟ و اینکه عدد اکسایش N معلوم شد که افزایش پیدا کرده چرا به NO3 منفی نسبتش دادید؟ :) من به دلیل نبوده آنیون در واکنش دهنده گذینه رو رد گردم
ستایش احمدی
1 سال پیش
سلام،قرار شد اگه ضریب موازنه یک شد. ننویسیمش،اینجا ضریب NO یک نمیشه؟اگه نمیشه چرا؟
(1)
زینب علوی نیا
1 سال پیش
سلام زمان 6:2زمان توضیح بدید؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام کدوم موردشه؟ لطفا تشریحی بهم بگید فیلم باز نمیشه(ریپلای نکنید و کامنت جدید بذارید )
محمدرضا حسینی
2 سال پیش
سلام، وقت به خیر با ذکر اینکه از شیمی دل خوشی نداشتم و زحمات استاد باعث شد به خوبی این درس را بفهمم، و از استاد عزیز آقای صالحی راد بسیار سپاسگزارم. گزینه 5 این سوال بد نوشته شده، و برای همین در خواندن گزینه دچار برداشت غلط میشیم. طراح (کم-زیاد-نا)محترم منظورش این بوده که تفاوت (یعنی اختلاف ِ ) عدد اکسایش نسبت به عدد کاهش برابر با یکی از ضرایب استکیومتری میشه، چون دیدیم عدد اکسایش فسفر از صفر به 5 میشه (5+) عدد کاهش نیتروژن از 5 به 2 میشه (3-) اختلاف این دو عدد میشه 8 = (3-) - (5+) و ضریب استکیومتری آب هم برابر 8 است. در این صورت گزینه آخر هم درست است!!!! که اگر متن گزینه 5 را این طوری بخونیم و حساب کنیم، این گزینه هم درست میشه!!
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷