یادبگیریم4: قواعد حرکت در مدار (قسمت اول)

5/5
(11 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با اجزای مدار و مدار تک حلقه

 آشنایی با اجزای مدار (باتری) + ولت سنج و آمپرسنج
آشنایی با اجزای مدار (باتری) + ولت سنج و آمپرسنج

`01:10

 مدار تک حلقه
مدار تک حلقه

`01:18

 تست قواعد حرکت در مدار
تست قواعد حرکت در مدار

`01:01

سوالات دیگران

ببخشید اینجایی که ما دستمون رو با الکتروسکوپ تماس میدیم چون دست ما دارای بار مثبت هست بارهای منفی میان و از طریق دست ما وارد زمین میشن ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تو روش القا فقط جسم با بار منفی رو میشه به الکتروسکوپ نزدیک کرد؟ اگه جسم با بار مثبت رو نزدیک کنیم چی میشه؟اون موقع که نمیتونیم با گذاشتن دستمون رو الکتروسکوپ بار های مثبت رو خارج کنیم

سارا آسیایی | آکادمی امروز

سارا آسیایی

2 هفته پیش

تا جایی ک من فهمیدم استاد گفتن بارهای مثبت هیچ گاه وارد یا خارج از زمین نمیشن

در صورتی ک بار میله با بار الکتروسکوپ یکی باشه چه اتفاقی میوفته؟

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن

سلام جریان چرا به این سمته مگه نباید اونجوری میشد؟

. . | آکادمی امروز

. .

2 ماه پیش

سلام واقعا چرا اکادمی اینقدر بی اهمیت هست و ویدیوهایی که سال 1401 ظبط شدند رو اپدیت نمیکنه و تست های 4.2و403و404 را داخل جزوه قرار بده قبلا ها خیلی فعال بود اما الان فقط فروش محصولات براشون اهمی داره نه کیفیت کار درسته ویدیو ها مطابق کتاب درسی هست و شاید اونم فقط برای زیست اپدیت شده باشه اما توجه کنید که هر سال که استادا تدریس میکنند تجربه و مهارتشون میره بالا اینم میشه درنظر نگرفت به نظرتون؟ اوایلش یه سری پشتیبان علمی داشتن که جوابمون میدادند و مشکلاتمون حل میکردند که الان خدارشکر دیگه همونا هم نیستن

(4)

علی مشکور | آکادمی امروز

علی مشکور

2 ماه پیش

یک سوال یعنی ما با روش القا فقط میتونیم به الکتروسکوپ بار مثبت بدیم؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

3 ماه پیش

در روش القا ، در نهایت ورقه ها از هم فاصله دارن؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

4 ماه پیش

جواب یاد بگیریم 1 گزینه 3 میشه چرا پاسخنامه زده گزینه 4؟ طبق درس مقدار بار جسم رو نمی توان از طریق الکتروسکوپ تشخیص داد

(1)

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

:> ! | آکادمی امروز

:> !

4 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر باشه، در رابطه با این فیلم که راجب مدار هایی با بیش از یک باتری صحبت میشه، شامل رشته ی تجربی هم میشه ؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

رضا فیروزی | آکادمی امروز

رضا فیروزی

4 ماه پیش

چرا اینجا شدت جریان شد یک دوم ، مگه ۶ تقسیم بر ۱۲ نمیشه ۲. لطفا پاسخ دهید؟؟!!🙏🌹

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

نگار ؛ | آکادمی امروز

نگار ؛

5 ماه پیش

اگه دوتاش مولد بود چی پس؟ برای بدست اوردن جریان باید چیکار کنیم؟

علی بهاری | آکادمی امروز

علی بهاری

4 ماه پیش

بایستی باهم جمعشون کنی

علی بهاری | آکادمی امروز

علی بهاری

4 ماه پیش

اها . اگه منظورت جهت جریانه بازم هر کدوم بزرگتر بود

اکر هر دو باتری مولد بودن باید جمع میکردیم صورت رو درسته ؟

اره

سلام ایا قواعد حرکت در یک مدار تک باتری با چذ باتری فرق میکنه؟ یعنی اینها برای وقتیه که ما یک مدار با چند باتری داریم؟

سلام یه تفاوت هایی داره ولی برای رشته تجربی فقط تک باتری رو باید بلد باشید تا جایی که بنده اطلاع دارم پس نگران نباشید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷