یادبگیریم1:نیروی وارد بر سیم حامل جریان در میدان مغناطیسی
4.8/5
(10 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
الهه کریمی
4 هفته پیش
سلام تو این دقیقه نباید بجای بزرگی میدان مغناطیسی بزرگی نیروی مغناطیسی مینوشت؟
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
سلام بله توی اون بالایی باید میگفت نیرو احتمالا
محمودی p
1 ماه پیش
در قسمت سوالات چی یادگرفتی .. اون اسلاید دوم سوالات که نوشته بود با توجه به جهت جرخش جهت جریان رو بگید .. این سوال رو برام توضیح میدید؟ در قسمت جزوات اصلا جواب چی یادگرفتی رو نبود .. لطفا یکی برام توضیحش بده یا از روی جواب اصلیش برام اسکرین بفرسته ممنونش میشم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-40349?comment_id=705240#comment-705240 چک کنید
حمیدرضا جهانگیر شیرخانی
1 ماه پیش
سلام در قسمت چی یاد گرفتی سوال اهن ربا در پاسخنامه اشتباه جواب داده شده برعکس میشه یعنی به ضلع بالا نیرویی به سمت بالا وارد میشه که جریان در اون درون سو هست و در ضلع پایین نیرویی به سمت پایین وارد میشه و جریان برون سو هست لطفا چک کنید اگر امکانش هست جواب بنده رو بدید
آیلار اسماعیلی
1 ماه پیش
سلام،،در بعضی سوالها میگن مثلا جهت میدان رو به شماله ما جهت رو رو به بالا میگیریم در بعضی سوالها شمال رو درون سو میگیریم،،حالا تو فضای دو بعدی درون سو میگیریم تو فضای سه بعدی رو به بالا،،،ولی تو سوالها از کجا بفهمیم منظورش فضای دوبعدی هست یا سه بعدی،ممنون میشم جواب بدین.
آنیا ابراهیمی محتشم
1 ماه پیش
۱۰:۵۳ رو من اصلا نفهمیدم .لطفا جوابگو باشین و کمک کنید.دقیقا این که تو این ثانیه گفتن
فاطمه محمدی
1 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی رو از کجا ببینم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
از بخش دانلود ها، همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید، باید بارگزاری شده باشه چک کنید اگر نبود به پشتیبانی اطلاع بدید
فاطمه محمدی
1 ماه پیش
مگه در عمل و عکس العمل نباید نیرو به یک اندازه وارد شود؟ یعنی همون اندازه f و f` هم هست پس چرا ترازو باید کم یا زیاد شود؟
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
1 ماه پیش
دوستان این قسمت رو متوجه نمیشم که جریان چجوری عموده بر جریان و میدان؟حالا چه جریان چه سرعت
غزل افتخاری
2 ماه پیش
سلام ببخشید یه سوال داشتم : خب تو این حالت مگه نمیشه گفت که نیرو ها هم اندازه و خلاف جهت هم وارد شده پس همدیگرو خنثی میکنن !!! پس چرا استاد میگه که آهنربا به طرف پایین هل داده میشه ؟
(1)
غزل افتخاری
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی خب یه سوال دیگه اینکه مگه بزرگی این دوتا نیرو باهم برابر نیست ! خب چرا در نهایت نیرو به سمت پایین وارد میشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@غزل افتخاری لطفاً سوالات مجزا رو در کامنت های مجزا بپرسید و ریپلای نکنید
Amin reza Salari
2 ماه پیش
سلام امکان داره که آهنربا سیم رو هم جذب بکنه مگه نه ولی در هر صورت با افزایش وزن ترازو روبرو هستیم
ستایش ..
3 ماه پیش
سوال دو اخر ویدیو ک جهت جریان میخواد رو چطور جهت نیرو روتشخیص بدم؟ از رو حرکت اون میله؟ توضیح بدین.
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
3 ماه پیش
سلام ببخشید میشه سوال ۲ چی یادگرفتی رو کامل برام توضیح بدید نمی فهمم اصلا چطور جهت نیرو رو مشخص می کنیم ،جریان رو چطور؟
:> !
3 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر باشه، میشه این سوال و از پایه برام توضیح بدین ؟ درکش نمیکنم. چجوری فهمیدیم نیرو به سمت بالاست ؟ و جریان چرا به اون سمت شد ؟
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷