یادبگیریم1:نیروی وارد بر سیم حامل جریان در میدان مغناطیسی

4.8/5
(10 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

نیروی وارد بر سیم حامل جریان

 نیروی وارد بر سیم حامل جریان
نیروی وارد بر سیم حامل جریان

`01:31

سوالات دیگران
الهه کریمی | آکادمی امروز

الهه کریمی

4 هفته پیش

سلام چی یادبگیری سوال 3 میشه خودتون بگین تو پاسخنامه نیست

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام تو این دقیقه نباید بجای بزرگی میدان مغناطیسی بزرگی نیروی مغناطیسی مینوشت؟

سلام بله توی اون بالایی باید می‌گفت نیرو احتمالا

محمودی   p | آکادمی امروز

محمودی p

1 ماه پیش

در قسمت سوالات چی یادگرفتی .. اون اسلاید دوم سوالات که نوشته بود با توجه به جهت جرخش جهت جریان رو بگید .. این سوال رو برام توضیح میدید؟ در قسمت جزوات اصلا جواب چی یادگرفتی رو نبود .. لطفا یکی برام توضیحش بده یا از روی جواب اصلیش برام اسکرین بفرسته ممنونش میشم

https://emrooz.ir/cbgstbc-40349?comment_id=705240#comment-705240 چک کنید

سلام در قسمت چی یاد گرفتی سوال اهن ربا در پاسخنامه اشتباه جواب داده شده برعکس میشه یعنی به ضلع بالا نیرویی به سمت بالا وارد میشه که جریان در اون درون سو هست و در ضلع پایین نیرویی به سمت پایین وارد میشه و جریان برون سو هست لطفا چک کنید اگر امکانش هست جواب بنده رو بدید

سلام،،در بعضی سوالها میگن مثلا جهت میدان رو به شماله ما جهت رو رو به بالا میگیریم در بعضی سوالها شمال رو درون سو میگیریم،،حالا تو فضای دو بعدی درون سو میگیریم تو فضای سه بعدی رو به بالا،،،ولی تو سوالها از کجا بفهمیم منظورش فضای دوبعدی هست یا سه بعدی،ممنون میشم جواب بدین.

۱۰:۵۳ رو من اصلا نفهمیدم .لطفا جوابگو باشین و کمک کنید.دقیقا این که تو این ثانیه گفتن

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یادگرفتی رو از کجا ببینم؟

از بخش دانلود ها، همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید، باید بارگزاری شده باشه چک کنید اگر نبود به پشتیبانی اطلاع بدید

مگه در عمل و عکس العمل نباید نیرو به یک اندازه وارد شود؟ یعنی همون اندازه f و f` هم هست پس چرا ترازو باید کم یا زیاد شود؟

(1)

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

1 ماه پیش

دوستان این قسمت رو متوجه نمیشم که جریان چجوری عموده بر جریان و میدان؟حالا چه جریان چه سرعت

سلام ببخشید یه سوال داشتم : خب تو این حالت مگه نمیشه گفت که نیرو ها هم اندازه و خلاف جهت هم وارد شده پس همدیگرو خنثی میکنن !!! پس چرا استاد میگه که آهنربا به طرف پایین هل داده میشه ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

@سید محمد متین رشادی خب یه سوال دیگه اینکه مگه بزرگی این دوتا نیرو باهم برابر نیست ! خب چرا در نهایت نیرو به سمت پایین وارد میشه ؟

@غزل افتخاری لطفاً سوالات مجزا رو در کامنت های مجزا بپرسید و ریپلای نکنید

جواب 2 چی یادگرفتی رو لطفا یکی با توجه به جزوه بگه چیه. و توضیح بده

Amin reza Salari | آکادمی امروز

Amin reza Salari

2 ماه پیش

سلام امکان داره که آهنربا سیم رو هم جذب بکنه مگه نه ولی در هر صورت با افزایش وزن ترازو روبرو هستیم

ستایش .. | آکادمی امروز

ستایش ..

3 ماه پیش

سوال دو اخر ویدیو ک جهت جریان میخواد رو چطور جهت نیرو رو‌تشخیص بدم؟ از رو حرکت اون میله؟ توضیح بدین.

سلام ببخشید میشه سوال ۲ چی یادگرفتی رو کامل برام توضیح بدید نمی فهمم اصلا چطور جهت نیرو رو مشخص می کنیم ،جریان رو چطور؟

:> ! | آکادمی امروز

:> !

3 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر باشه، میشه این سوال و از پایه برام توضیح بدین ؟ درکش نمیکنم. چجوری فهمیدیم نیرو به سمت بالاست ؟ و جریان چرا به اون سمت شد ؟