= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
mohammad hoseini
1 سال پیش
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه الان داخل این سوال بخوایم مربع کامل کنیم مثل سوال قبلی چجوری میشه ؟
زهرا مند
1 سال پیش
اینجا عبارت ( 25 - x² ) اتحاد مزدوج نیست؟ نباید مضاعف در نظر گرفته و جلو و عقب ۵ و منفی ۵ رو یه علامت بذاریم؟؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام مضاعف یعنی مثلا x-5 به توان دو باشه که عدد ۵ به عنوان ریشه مضاعف باشه اما مثالی که شما زدین ریشه هاش ساده هستن
زهرا مند
1 سال پیش
سلام استاد گفتن جواب رادیکال نمیتونه منفی باشه پس چرا مثلا رادیکال ۱۶ میشه مثبت منفی چهار
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام رادیکال زوج همیشه جوابش مثبت در میاد
زهرا مند
1 سال پیش
@نرگس مهدوی منظورتون از زوج فرجه زوجه یا عدد زوج داخل رادیکال؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام زیر رادیکال این فورجه ۴ عبارتش رو ساده کنی میشه (۳ منهای ۲رادیکال دو) به توان ۲ حالا این توان دو با فورجه ۴ ساده میشه
نسیم محمودی
1 سال پیش
من رادیکال هارومشکل دارم برای توان دارکردنشون گیج میشم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ویدیوی توضیحاتش رو ببین هر سوالی رو مشکل داشتی بپرس ما توضیح میدیم
علیرضا همتی
1 سال پیش
چرا استاد رادیکال رو گذاشت ۲ وقتی x²-3x رو t درنظر گرفته بود؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام توجه کن که t رو برابر با X2-3x گذاشتن برای همین زیر رادیکال شد t+2 یعنی X2-3x+2
فاطمه دلیاسری
4 سال پیش
سلام وقت بخیر قبل از aدوbدو علامت منفی هست و در آخر جواب aدو در bدو هم میشه رادیکال دو بنابراین میشه منفی رادیکال دو که با مثبت 6تارادیکال دو جمع میشه
سجاد اسماعیلی
4 سال پیش
سلام و درود امکانش هست خودتون بنویسید و عکس بگیرید؟
فاطمه دلیاسری
4 سال پیش
سلام وقت بخیر قبل از aدوbدو علامت منفی هست و در آخر جواب aدو در bدو هم میشه رادیکال دو بنابراین میشه منفی رادیکال دو که با مثبت 6تارادیکال دو جمع میشه
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
سلام اوکیه؟